[OT] Tv-spel till grabben

Massa massa inlägg och ingen ställer kravet att en skall kunna spela Portal 1 och 2. Som ju ALLA vet är världens bästa spel tillsammans med Laura Croft och Uncharted.

250px-Bonestorm.jpg
.

Senast ändrad:
Finns Gears of War-spelen på ps4?

Tillägg: Lara Croft GoL var bra coop-spel på xbox360 iaf, det kanske kan vara nåt?

Senast ändrad:
Någon som kan säga något om Skylanders VS Disney Infinity 3.0 som julklapp till barn?
Somm jag förstått är det liknande spel?

Någon som kan säga något om Lego Dimensions? Eller nya Star Wars-spelet?
Har era kids spelat och sagt något?

Eller FIFA 16 vs PES?

Allt till PS4.

Vad är det för spelkonsol som är da shit nu?
ps4 pro, Xbox one eller Nintendo switch.
skall vara till en grabb som mest spelar fifa och nhl.

Går det att sälja ett XBOX 360 med Kinect, gitarr och en bunke spel för något vettigt?
Samma för Nintendo Wii med dansmatta, balansbräda, mickar etc?
Eller skall det få fortsätta samla damm och generera samlarvärde???

pennan sa:
Vad är det för spelkonsol som är da shit nu?
ps4 pro, Xbox one eller Nintendo switch.
skall vara till en grabb som mest spelar fifa och nhl.

Xbox One, gärna X som kommer 7/11. 4K upplösning på vissa spel, bakåtkompatibel med Xbox 360 och snart Xbox original. Vissa spel går att spela både på Xbox och Windows 10 PC.

Stumpy sa:
Går det att sälja ett XBOX 360 med Kinect, gitarr och en bunke spel för något vettigt?
Samma för Nintendo Wii med dansmatta, balansbräda, mickar etc?
Eller skall det få fortsätta samla damm och generera samlarvärde???
Du kan få byta till en 11-delad slx bakväxel, helt ny:-)

Har fått en PS3-konsoll med två handkontroller. Fiskar efter ett roligt men också lite utvecklande spel för barnen som är 7 och 5. Tänkte mig något där jag kan sitta och umgås med dem under spelets gång, lite socialt.

Fick tips om Little big planet. Vet inte om det är lämpligt.

Snuten sa:
Har fått en PS3-konsoll med två handkontroller. Fiskar efter ett roligt men också lite utvecklande spel för barnen som är 7 och 5. Tänkte mig något där jag kan sitta och umgås med dem under spelets gång, lite socialt.

Fick tips om Little big planet. Vet inte om det är lämpligt.

Little big planet absolut. Sen alla lego spel, kan barnen spela co-op tillsamans.
Cars driven to win ganska enkelt bilspel.
De är vad jg spelar med min 5 åring

VABar min febriga soffliggande fyraåring idag och tänkte att det är den perfekta dagen att dra igång den nu väldigt sällan använda xboxen... Sagt å gjort, skapade konto etc och köpte "Paw Patrol - On a Roll" vilket var perfekt svårighetsgrad för henne :-) dvs "platform" med mest vänster/höger och hopp. Men tyvärr på engelska...
Tips på liknande spel på svenska mottages tacksamt!

Jag är helt ute när det kommer till både konsoler och spel till dessa. Ett bra spel för 100 år sedan var ju Beyond good and evil. Lite äventyr, plattformar och fotografering. En konspiration ska avslöjas, styggingar ska smiskas och ens farbror är en gris.

Har försökt att hitta något vår fyraåring, men det är svårt. Det bästa är nästan astro, ett spel som var inkluderat när vi köpte ps5.

Tillbaka
Topp