Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aaah, från Lidl :-)Spacekitty sa:Jag planerar att steka på några vaktelbröst efter träningen.
Raggamuffin sa:Hur gör du majonnäsen? Jag dränks i ramslök och önskar nåt vettigt att göra av den :)
Raggamuffin sa:Hur gör du majonnäsen? Jag dränks i ramslök och önskar nåt vettigt att göra av den :)
Pfaff sa:Raggamuffin sa:Hur gör du majonnäsen? Jag dränks i ramslök och önskar nåt vettigt att göra av den :)
Gör först en vanlig majonäs; ägg, vitvinsvinäger, salt, nymalen svartpeppar och neutral olja - solros, jordnöts - rubbet i en mixerskål. Hela ägget, annars bli den för tjock. Och gör majon först, drar du i ramslöken direkt skär det sig.
Sen mixa in ramslöken.
Jag tar ett ägg, en skvätt vinäger, ca 2 dl olja och 10 ramslöksblad.
Om majon skall förvaras längre tid bör bladen nog förvällas först fast då mistar de pepprigheten.
marr sa:Raggamuffin sa:Hur gör du majonnäsen? Jag dränks i ramslök och önskar nåt vettigt att göra av den :)
Gör pesto, jävla fint!
Du har enormt mycket större chans att lyckas om alla ingredienser har samma temperatur.Tack, blir att testa i veckan.
Tänkt det varje år men får försöka lyckas i år då :)
Fin köttbit! Najs med mycket insprängt fett.
Tack. Till burgare för två år sedanFin köttbit! Najs med mycket insprängt fett.
Såg ett skräckexempel på Jansson nyss. För grov potatis och har skurit sig.Jansons Frestelse. Alltid den 23/12!
Oj.....Såg ett skräckexempel på Jansson nyss. För grov potatis och har skurit sig. Visa bilaga 744032Visa bilaga 744032
Så skall den se ut! #åsiktSåg ett skräckexempel på Jansson nyss. För grov potatis och har skurit sig. Visa bilaga 744032Visa bilaga 744032
Ser bra ut. Du har väl orökt kaviar i?Så skall den se ut! #åsiktVisa bilaga 744036
Är den gjord på pommes frites?Såg ett skräckexempel på Jansson nyss. För grov potatis och har skurit sig. Visa bilaga 744032Visa bilaga 744032
Det kan man undra.Är den gjord på pommes frites?