Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Först blev det en Brother Thelonious, sedan en Wells Bombardier följt av en Duvel och nu en IPA Punk :-) Och snart blir det krogen med massa god öl :-)
Har suttit och knackat lite VHDL under tiden dvs jobbar lite, övriga familjen är och spenderar cash då det är lönehelg idag.
Sippar lite rötjut medan jag väntar på att grillen ska bli varm nog.....
I Oslo har vi haft 25 grader varmt idag och efter en familjedag i parken ska det bli solokvist på konsert till kvällen, mumma!
Woven Hand är i byn......
LassePersson skrev:
-------------------------------------------------------
> Grillad benfri kotlett, potatissallad som är sen
> påskhelgen, halvgrillad haloumi (slut på glöd
> på grillen) och en ljummen trefemma.
har nyss klämt i mig en ask extra drops, och redan fått sprejlacka toan en gång, och det mullrar fortfarande oroväckande i kistan. Xylitol är fan ta mig dunderlaxerande:S
Köttfärslimpa, broccoli, vitlökssås, pommes, trekronoröl efter en löptur med intervaller som gav mig en känsla för hur tjejjerna har det när dom får foglossning :P Ont i bäckenet?