Raggamuffin
Aktiv medlem
[OT] Vad grillar du?
Hade gärna avstått en grillning för lite regn här just nu. Får man fråga vart detta är?
Örebro ser ut som Mordor enligt lightningmaps.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade gärna avstått en grillning för lite regn här just nu. Får man fråga vart detta är?
Vad har du i rullarna?
Philadelphiaost/spenat och sedan 2 med varmrökt lax och två med parmaskinka, grymt som snacks innan maten.Vad har du i rullarna?
Bara om du har för avsikt att förtära dem.Räknas knott? ??
Visa bilaga 497498
Aj då. Ja ignorera inlägget då. Alldeles för svårfångade...Bara om du har för avsikt att förtära dem.
Ta fram cykeln, rulla 2 meter, fungerar för mig, har så många flygfän i käften att jag knappt klarar svälja alltAj då. Ja ignorera inlägget då. Alldeles för svårfångade...
Just det ... tänkte inte på det ?Passar kanske bättre i Göttetråden :)
En lättrökt laxsida är ändå rätt gott.
Är grillen kopplad till wifit, och sen en egen app för grillen?
Termometern är kopplad till telefon/surfplatta över blåtand. Bara att luta sig tillbaka med sin öl och kolla när maten nått rätt innertemperatur. Skulle behövt grilltemperaturen i appen också. Nu måste jag gå dit och kolla om spjällen behöver justeras.Är grillen kopplad till wifit, och sen en egen app för grillen?
Underbart. Ölen dock; medan du grillar. Sen bra vin till maten. Och givetvis GT efteråt. Eller nått med rom i den här värmen. Skål!Termometern är kopplad till telefon/surfplatta över blåtand. Bara att luta sig tillbaka med sin öl och kolla när maten nått rätt innertemperatur. Skulle behövt grilltemperaturen i appen också. Nu måste jag gå dit och kolla om spjällen behöver justeras.
Den såg inte småländsk ut!
Ja, det var ICAs chiliost för burgare i fyrkantiga plastförpackningar. =)Vad har du för ost? Många superkockar väljer ju trots allt utbud ändå fyrkantig amerikansk smältost från typ Kraft när det väl kommer till burgare.
Säkert bra ... MEN det ska vara cheddar eller västerbottenost ??Ja, det var ICAs chiliost för burgare i fyrkantiga plastförpackningar. =)
Snyggt Harri!
Rökte räkor till midsommar, rackarns trevligt och förvånansvärt enkelt på vanlig klotgrill.
Tjonkade iofs på dessa lite senare för att kompensera.
Visa bilaga 500828
Picachu och Cote.
Vattenpistol som storleksreferens.
Så det är så en slaktad pokemon ser ut :)Snyggt Harri!
Rökte räkor till midsommar, rackarns trevligt och förvånansvärt enkelt på vanlig klotgrill.
Tjonkade iofs på dessa lite senare för att kompensera.
Visa bilaga 500828
Picachu och Cote.
Vattenpistol som storleksreferens.
Så det är så en slaktad pokemon ser ut :)
(Misstänker att det är en picanha)