ForesterGuy
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
GoranS sa:ForesterGuy sa:GoranS sa:ForesterGuy sa:geologen sa:ForesterGuy sa:1997 hade Chuck Berry redan spelat i 44 år. Undras hur många av dagens artister som håller så länge...geologen sa:Såg Chuck Berry, tillsammans med Jerry Lee Lewis och Little Richard, på scen 1997. Tyvärr hade Chuck passerat bäst före redan, men ändå stort att ha sett och hört dessa tre giganter live.
Tja, mina husgudar Judas Priest började ju i deras egentliga uppsättning ca 1973. Ok, ett par medlemmar har bytts och Halfords röst är inget vidare längre, men det låter fortfarande väldigt bra.
De har aldrig låtit bra. ;->
Menar du att de aldrig skrivit några bra låtar och/eller att de aldrig lyckats framföra dessa s.a. de låter bra?
Personligen är jag inget större Priestfan, men något gör att jag gillar Hellion/Electric Eye
"Breaking the law" måste ju vara en av de mest pinsamma låtar som gjorts...
Kan i och för sig komma på ett gäng allvarliga konkurrenter, men det är ingen låt jag skulle sakna om jag aldrig hörde den igen.
Hade hört mycket om den innan jag hörde den första gången, och min reaktion på den "tuffa" låten blev ett "WTF?" och ett gapflabb... ?