[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Får kolla in det senare! Tack för tipset.Om du inte har hört så är detta ett tips.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får kolla in det senare! Tack för tipset.Om du inte har hört så är detta ett tips.
Likt Smashing Pumpkins ända ner till initialerna ?
Hennes cykelvideolåt är inte heller fy skamBat_for_Lashes-Daniel:
Fick lite mer vibbar av Neutral Milk Hotel. Ffa på några av de första låtarna.Likt Smashing Pumpkins ända ner till initialerna ?
Grym platta!Svensk death’n’roll när den är som bäst!??
Ian's senaste band, Coriky är inte helt dumt om man gillar Fugazi sen tidigare.Sprang på en podcast där Henry Rollins berättar om när han och Fugazi-Ian drev ett Haagen Dasz-café (!) i DC innan de nådde musikalisk framgång, och det triggade lite nostalgimusik ?
Tackar, skall spanas in ?Ian's senaste band, Coriky är inte helt dumt om man gillar Fugazi sen tidigare.
Mmm idag får det bli Entombed, vila i frid LG!
Har fina minnen av hur jag och min bästa vän unga och fulla sprang runt i Jönköping och skriksjönggrowlade Out of Hand. Har för mig att vi sett Entombed i hyfsat nära anslutning till detta, måste ha varit i Huskvarna folkets park kanske tidigt 2000-tal eller sent 90-tal.
Drar på Out of Hand tror jag... :(
Brukar inte bli så påverkad av att artister går bort men den här gången blev jag visst det.