Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spelade Ten när den släpptes och än idag då och då. ?
Kunde varit plockat från vilken Alice in Chains-platta som helst, ingen utveckling alls förutom att det har tillkommit lite Eagles-vibbar. Bra alltså.
Men det är ingen direkt long shot att det regnar i Seattle, om det nu var där han dog ?
Har för mig att han dog i Los Angeles.Men det är ingen direkt long shot att det regnar i Seattle, om det nu var där han dog ?
Jag tänkte på samma sak, Seattle och även närliggande Vancouver är ganska regniga städer ?Men det är ingen direkt long shot att det regnar i Seattle, om det nu var där han dog ?
Lyssnade på väldigt mycket "grunge" när det begav sig, Alice in Chains är sköna. Hängde på Trap Bar eller var namnet Trash Bar som låg nära Humlegården. Man klev över dit när Gino stängde.
Med Reginald Jeeves och Bertram Wooster:She had a dream about the King of Sweden
He gave her things that she was needin'
He gave her a home built of gold and steel
A diamond car with platinum wheels
Kim Thayl var väl den i Soundgarden som alltjämt förespråkade mullriga doom:iga gitarrer vilket ledde till vissa konflikter efterhand som att de andra drev fram ett cleanare sound, undantaget comebackplattan 2012 (?) där han fick lite mer att säga till om igen. Så med Sunn O))) borde han rimligtvis ha hittat hem ?Missat att Sunn O))) & Boris & Kim Thayil (gitarristen från Soundgarden) gjort en skiva tillsammans för ett antal år sedan, minst sagt en udda mix kan tyckas. ? I och för sig är Sunn O))) från Seattle.
Visa bilaga 548611
Kim Thayl var väl den i Soundgarden som alltjämt förespråkade mullriga doom:iga gitarrer vilket ledde till vissa konflikter efterhand som att de andra drev fram ett cleanare sound, undantaget comebackplattan 2012 (?) där han fick lite mer att säga till om igen. Så med Sunn O))) borde han rimligtvis ha hittat hem ?
Och turnerat med Anna von Hausswolff vilket med är lite udda men ändå inte.En sak med Sunn O))) som jag missat är att de under en period hade Mayhems sångare i bandet, också halvudda kan jag tycka.?