Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Sugen på något svängigt, då är ju 70-talet oslagbart
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den är grym men de femtioelva tempoändringarna inom första minuten hade jag klarat mig utan ?Sugen på något svängigt, då är ju 70-talet oslagbart
Sugen på något svängigt, då är ju 70-talet oslagbart
Minns en polares reaktion första gången Spotify släppte den sedermera årligt återkommande ”dina sommarminnen”-spellistan:Creedence...
Svänger som en saudiarabisk ökenväg.
Såg Fogerty på Roskildefestivalen någon gång i slutet av 90-talet. Han var riktigt jäkla bra och till skillnad mot dagens artister så hade han en förmåga att låta exakt likadan live som på skiva.Creedence...
Satans bra. Hade hoppats att Vaccines skulle få en revival by association under Covid men det hände inte mycket där vad jag märkte.
Bidrar med en bra Creedence-cover som jag sprang på för några dagar sedan:Såg Fogerty på Roskildefestivalen någon gång i slutet av 90-talet. Han var riktigt jäkla bra och till skillnad mot dagens artister så hade han en förmåga att låta exakt likadan live som på skiva.
Det här är en favorit som ofta glöms bort bland alla andra mer uppenbara hits.
Chromecast Audio. Google drog tillbaks den för några år sedan, men har sett den då och då i lite olika butiker på senare år. Har själv en hemma kopplad till en rejäl JVC-förstärkare och ett par gamla Tandbergare, funkar klockrent.OffT: någon som har koll på denna? Är den bra? Finns det motsvarande alternativ att titta på?
Jag är ute efter att spela upp musik via telefonen, på musikanläggningen hemma; telefonen saknar 3.5 mm-utgång.
Logitech Support + Download
www.logitech.com