Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu larvar du dig, det här är ju en vacker och lugn låt, tycker mig tom höra lite piano och synthar. Det som är lite coolt är att låten är 30 år gammal men här lite finslipad.SKÄRP DIG!!!
Problemet är att dom spelar varsin låt, tyvärr på samma ställe?Nu larvar du dig, det här är ju en vacker och lugn låt, tycker mig tom höra lite piano och synthar. Det som är lite coolt är att låten är 30 år gammal men här lite finslipad.
Men bara om jag får blanda med Wagner och luftskeppet.@GoranS lyssnar på Meshuggah, hallelujah!Zeppelin klart godkänt också, odödliga. ?
Jag har alltid trott att detta var deras one hit wonder. Men så var det inte, det finns mer som håller?
Nu är jag ju inte särdeles objektiv i den här frågan, då jag har varit hooked på dem sedan de slog '95 med '74-'75. (Skivan släpptes dock '93.) Såg dem på Chalmers på sommarklubben före jag ryckte in i lumpen '95. Har samtliga skivor, en del i flera utgåvor bara för att de på vissa kontinenter släpptes i digipack och andra i jewel-case...Jag har alltid trott att detta var deras one hit wonder. Men så var det inte, det finns mer som håller?
När jag var ung och aspirerande student i Hull, UK, snöade jag och en av mina housemates totalt in på Tommy-plattan. Just Pinball Wizard fick vi ofta för oss att spela när vi kom hem sent på fyllan, varsin gitarr, ibland en elektrisk, båda på sång. Till de andra boendes förtret. Det lät antagligen förjävligt.
Viljan fanns ändå. Och ni kände er nog som rockstjärnor. Då kan man fan få störa lite!När jag var ung och aspirerande student i Hull, UK, snöade jag och en av mina housemates totalt in på Tommy-plattan. Just Pinball Wizard fick vi ofta för oss att spela när vi kom hem sent på fyllan, varsin gitarr, ibland en elektrisk, båda på sång. Till de andra boendes förtret. Det lät antagligen förjävligt.
Vi var fem grabbar som bodde ihop, det var rätt högt i tak så att säga.Viljan fanns ändå. Och ni kände er nog som rockstjärnor. Då kan man fan få störa lite!