Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
If you say so!Ah, D - A7 - Em!
Haha, det ligger väl som man säger i betraktarens öra. Stundvis låter det som något i Mr Sthlm’s register.If you say so!
Spelar avkomman(?) lika bra som Pat i övrigt också?
Du har väl inte missat Boogie hammer? Walls senaste(?) band.Nyutgåvan damp ner i brevlådan idag, så den här kommer gå på repeat framöver!
Nädå, de har jag inte missat även om jag var ganska sen på bollen, lyckats samla på mig allt de släppt förutom kassetterna.Du har väl inte missat Boogie hammer? Walls senaste(?) band.
Den är svårslagen. ?Den är bra, tycker dock den akustiska versionen är så mycket tyngre och har mer djup.
Det där var riktigt jävla bra ja ?Ruggit bra punkröj från New Orleans
Ah, min idol. Men kanske borde han ha lagt ner runt 1990, för efter det har han inte gjort så mycket minnesvärt. Å andra sidan: hur många artister står på topp i mer än tio år? Ett litet fåtal.Raj Montana Band. Dan Hylander har kanske inte någon speciell röst, men alltid med sån känsla/inlevelse att det känns som självupplevt oavsett vad han sjunger om.
Kontrar med:
Lyssnar på ett av mina topp 3 favoritalbum för att fira fredagen.
Nu är det fredagEgentligen igår, men till min lycka har jag fortfarande Amys Hey little rich girl omväxlat med You're wondering now på repeat i skallen.
Funkar hyggligt i mina öron. Kunde blivit betydligt värre.