Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det här lät muntert! Inte hört, tack för tips!Preppar/peppar inför i spelning i morgon:
Var inte lika bra live.. Blev rätt tröttsamt efter ett tag.Det här lät muntert! Inte hört, tack för tips!
Det är ju AIK låten!
Nu skall vi inte tala illa om en av Sveriges vettiga exporter på senare år. (Japp, de har något.)
Och skall vi tala covers, oavsett utfall, är det tjänstefel att inte plocka upp:
För att inte tala om:
@Dan C![]()
Såg i nyhetsströmmen att Queen fått Polar Music Prize, och att B May fått tårar i ögonen när Miriam Bryant sjöng The Show Must Go On, yeah sure tänkte jag.
Blev nyfiken på hur pinsamt dåligt det skulle vara och letade upp det på tuben, alltså men ger sig inte oförlåtet på The Show Must Go On, blasfemi!
Och dessutom Ghost-sångaren på Bohemian Rhapsody (även om jag snappat upp att dom måste ha något, listetta i USA blir man liksom inte bara sådär). Vad sysslar dom med, ska dom göra bort Sverige totalt lr? Iofs är vi redan på botten efter HockeyVM.
Och det började typ som en halvtaskig Idolaudition, men! 1:20 in i låten händer något, lite mäktigare, och plötsligt blir det riktigt riktigt bra, värdigt faktiskt. Nästan lite rysningar.
Och Ghost då, operadelen grymt bra, klart värt att se enbart för det. Resten ok, dock skulle dom jobbat lite på mixningen.
Som sann Queen-fan ger jag tummen upp, brukar annars bli besviken när Queen uppträtt med någon annan som sångare, eller andra band som gett sig på det.
Fattar! Hur såg klientelet ut? Känns som att det skulle både kunna vara metalheadz och EBM skinnbulor.Var inte lika bra live.. Blev rätt tröttsamt efter ett tag.
Fucking love this version!