Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jo visst är det en sötvattenskräfta. På kanske fyra meters djup i en sjö i Åkersberga. Med en Canon EOS 5D MkII och en 100 mm makro i ett UV-skal av plexiglas. En blixt uppifrån vänster som enda belysning.
Det krävs lite tålamod att fota kräftor, då de oftast kryper in under närmaste sten och väntar tills stora farliga dykaren simmat iväg. Men med varmt i vattnet och inget annat för mig var det bara att ligga på botten några minuter och vänta tills den vågade sig ut igen.
Du är ett fotoproffs mao! Man blir imponerad av sådana bilder kan man lugnt säga. Inte bara av själva bilden utan även det mödosamma? som ligger bakom en sådan bild.
Mer cykel och svamp. Hamnade lite vilse i Vättlefjäll idag, det var mest en massa sumpmark, men väldigt svamp var det där iaf! Skön utflykt, var tvungen att testa droppern även fast jag inte var riktigt i form idag.
Mycket svamp nu!! Idag när jag cyklade mitt i skogen stötte jag på en dam som hälsade och sedan sade hon "Akta min Karl-Johan!" när jag kom lite närmare :) haha, veckans kommentar
Sambal Oelek skrev:
-------------------------------------------------------
> Domestique skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Utsikt från Passo Giau, Dolomiterna
>
> Seriöst läckra bilder detta! Speciellt denna har
> sånt härligt djup på nåt vis.
> Kan inte ha varit tråkigt å cykla där.
Tackar! Nej, det var inte så tråkigt faktiskt. :) Jag var i Italien en månad i sommar så jag hann med en hel del. Många höjdmetrar blev det!