Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är tyska skatteparadiset Helgoland, mitt ute i Tyska Bukten i Nordsjön. Rejält speciell ö....absolut. Coolt, var är det någonstans?
Tjusigt! Då ska jag väl fortsätta på temat med mer från kvällens promenad...Mer olika stora fåglar. :)
äsch, det är många toppfotografer i denna tråd. Jag är knappast en av dem så jag håller ner standarden lite för att alla ska våga posta! Kör på bara Göran!Den här tråden gör mig både glad och lite ledsen. Glad för alla fina bilder och för att man ser hur landet börjar vakna till liv igen efter vintern. Lite ledsen för att jag är så kass på att fotografera själv.
Nja, jag håller mig nog till att bildbomba mina egna RR-trådar och låter de som har lite förmåga visa sina alster i denna tråd. Skulle jag mot förmodan råka ta någon bild som jag anser platsar får jag väl ompröva mitt beslut.äsch, det är många toppfotografer i denna tråd. Jag är knappast en av dem så jag håller ner standarden lite för att alla ska våga posta! Kör på bara Göran!
Var?Här är två svart/vita långexponeringar - ca 4 min 30 sekunder, tagna i mars 2019 samt en färgbild från september 2018.
Visa bilaga 412713Visa bilaga 412714Visa bilaga 412715
Då är det dags att sänka nivån (med en kass mobilbild från förra veckan)!Den här tråden gör mig både glad och lite ledsen. Glad för alla fina bilder och för att man ser hur landet börjar vakna till liv igen efter vintern. Lite ledsen för att jag är så kass på att fotografera själv.
Ok, tack för tips. Norge-tips är alltid välkommet. Helgrymma bilder också!Senja i Nordnorge! De sv/v är tagna från Tungeneset på Yttersia. De spetsiga bergen är Okshornan. Jag tältade på Tungeneset i mars förra året och bilderna tog jag tidigt på morgonen.
Färgbilden är också Senja och fjället är Segla. Husen som syns nere till vänster är byn Fjordgård.
Senja är magiskt! Hade planerat att åka dit och cykla nu under våren, men det gick ju i stöpet.
Ja, riktigt vackert.Senja i Nordnorge! De sv/v är tagna från Tungeneset på Yttersia. De spetsiga bergen är Okshornan. Jag tältade på Tungeneset i mars förra året och bilderna tog jag tidigt på morgonen.
Färgbilden är också Senja och fjället är Segla. Husen som syns nere till vänster är byn Fjordgård.
Senja är magiskt! Hade planerat att åka dit och cykla nu under våren, men det gick ju i stöpet.
Har du tipsat kvällspressen om ubåten?Då är det dags att sänka nivån (med en kass mobilbild från förra veckan)!Visa bilaga 412724
Tja, det är ju fortfarande vinter där så vad som helst kan hända. :)Senja i Nordnorge! De sv/v är tagna från Tungeneset på Yttersia. De spetsiga bergen är Okshornan. Jag tältade på Tungeneset i mars förra året och bilderna tog jag tidigt på morgonen.
Nä. Nu när Den stora älgvandringen går dygnet runt är Det lilla bäversimmet inte intressant nog.Har du tipsat kvällspressen om ubåten?
Det är det här också, men det är lite varmare nere vid atlantkusten. Det är nog fantastiskt nu med torra vägar och snöklädda fjäll - man kan båda cykla och topptura!Tja, det är ju fortfarande vinter där så vad som helst kan hända. :)