[ot] Våga visa dina naturbilder! ;-)

Idoru

Aktiv medlem
Jovars, den såg lite arg ut på sista bilden, hehe... Har bild-googlat men inte lyckats hitta vad det kan vara. :unsure:
Kan vara värt att fråga där, de har nog koll.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Äntligen fick jag se grisar igen! Det var länge sedan, de här fanns dessutom ganska nära hemifrån. På en nyfunnen genväg för att slipa asfalt, kanon ju. Kommer nog hälsa på grisarna fler gånger :)

IMG_20200716_154947.jpg

Sedan här då, grisfarfar himself! Har aldrig sett så stor galt! Han var enorm, med välanvända betar

IMG_20200716_155648.jpg

th0m

Ny medlem
Har ingen bild att bjuda på, men cyklade över en riktigt fet råtta på väg till jobbet nyligen som dök upp från ingenstans. Skrek hemskt när den fick 80 kilo fördelat på 25 mm över sig. När jag tittade bakåt såg jag att den lunkade vidare otroligt nog...

GoranS

Aktiv medlem
Har ingen bild att bjuda på, men cyklade över en riktigt fet råtta på väg till jobbet nyligen som dök upp från ingenstans. Skrek hemskt när den fick 80 kilo fördelat på 25 mm över sig. När jag tittade bakåt såg jag att den lunkade vidare otroligt nog...
Chuck Norris-råtta? Hur gick det med cykeln?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer