storfiskarn
Aktiv medlem
[ot] Våga visa dina naturbilder! ;-)
.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en sjö i Finspång, men kommer inte i håg namnet på den.
Det är en sjö i Finspång, men kommer inte i håg namnet på den.
En kompis som ärvde hus vid sjön så spenderat lite tid där.
Man kan ju bara föreställa sig hur det ser ut i verkligheten med den bilden!Jag var ut en sväng igår kväll och fotade Skierfe i kvällssol.
Nikon D810, Tamron 150-600G2 @450mm
Det är lite drygt 19 km mellan mig och Skierfe. Fjällen i bakgrunden är Bielloriehppe och Oalgásj 37-38 km bort.Visa bilaga 423053
Grymt fint nu när det är vårvinter med vita fjäll inne i Sarek och sommartemperaturer i luften och grönska på gång på lägre höjder!Man kan ju bara föreställa sig hur det ser ut i verkligheten med den bilden!
Fint! Och lutningen beror förstås just på att klockan är 22 på midsommarafton! ?Visa bilaga 425054
Cyklade till stugan för att fira midsommar, klockan är ca 22 på midsommarafton?
Jovars, den såg lite arg ut på sista bilden, hehe... Har bild-googlat men inte lyckats hitta vad det kan vara.Jösses! Vilken spindel, undrar vad det var för en
Blir man inte sugen på en fjällsemester av den där bilden är man blind, totalförlamad eller har tappat hjärnan i soptunnan!En bild från en cykeltur i Åre ?Visa bilaga 427320
Gissar att det är några spindelbäbisar på gång i äggsäcken på bakkroppen? Hade liknande besök på stugans brygga för någon sommar sedan.Jovars, den såg lite arg ut på sista bilden, hehe... Har bild-googlat men inte lyckats hitta vad det kan vara.![]()
Ja, det blev en ganska bra semestervecka :-)Brutalt vackert!
Chuck Norris-råtta? Hur gick det med cykeln?Har ingen bild att bjuda på, men cyklade över en riktigt fet råtta på väg till jobbet nyligen som dök upp från ingenstans. Skrek hemskt när den fick 80 kilo fördelat på 25 mm över sig. När jag tittade bakåt såg jag att den lunkade vidare otroligt nog...