Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Råkade se en räv ute på ett fält när jag var i Finland i helgen, backade tillbaka försiktigt och tog den här bilden från baksätet. Skygga djur som man inte får på bild varje dag :) (rejält beskuren då jag varken var speciellt nära eller hade mer än ett 200mm-objektiv)
trivium skrev:
-------------------------------------------------------
> Gud leker med ett förstoringsglas på gräsmattan
> där tror jag ;-)
Det är faktiskt en strålkastare nedsänkt i gräsmattan, riktad mot muren. Den tändes tidigt den kvällen.
Om man inte vet om det så ser det nog lite konstigt ut på bilden.
I väntan på att det skall hända något utanför mitt gömsle kan jag ju posta en bild från en sittning för två veckor sedan. Denna individ (V214) har besökt mig två år i rad nu och är märkt 2007. Född och uppvuxen i krokarna runt mitt gömsle.
Mycket imponerad av bilderna. Men det hade varit kul om det även under bilderna varit lite info om utrustningen bilderna är tagna med samt hur den är tagen- (ISO, bländare, mm.)
Dessa bilder gör att sommarens köp bara vill framförflyttas till nu..
Tant_Trek skrev:
> Om inte kommunen grusade gatorna skulle _hela_
> Göteborg vara perfekt nu... inte bara hav/sjö!
bjorre skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Otacksamma fjäderfän!
>
> Ser mer ut som utnötta kådisar, men säger du
> fjäderfän så får jag väl tro dig.