Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill nog avvakta om Sverige kommer till start i elefantfotbolls-VM. Ett guld där skulle väga riktigt tungt.Nja.
Tycker nog att voltigelandslaget har gjort en större bragd.![]()
Han hade sagt i nån intervju i helgen att han inte visste vad han skulle hitta på nu, men att nåt ”cykellag hört av sig, holländskt trodde han”Rykten om att Jumbo-Visma och EF är intresserade av att testa Nils:
![]()
'Jumbo-Visma wil Nils van der Poel testen'
Jumbo-Visma dat in zee gaat met Van der Poel. Volgens Algemeen Dagblad-podcast In Het Wiel is er vanuit de wielerploeg interesse in zijn diensten. Voor de goede orde: het betreft schaatser Nils van der Poel. Het Nederlandse team heeft gepolst of de Zweed openstaat voor een wieleruitdaging. Zo...www.wielerflits.nl
När ledecka vann så tänkte man att det kunde bli fred emellan brädor och skidor, men den konflikten ligger djupt rotad :DOm man tittar på personer som tagit individuella guld i två olika grenar krymper listan rätt duktigt.
Grøttumsbråten, Haug, Ledecká och Winans (dock konst som en gren).
Bara Ledecká som gjort det i ”modern tid” alltså.
Brädor? Du menar haschplankor?När ledecka vann så tänkte man att det kunde bli fred emellan brädor och skidor, men den konflikten ligger djupt rotad :D
Ingen respekt för sporten.Brädor? Du menar haschplankor?
Snällt sagt så är det väl mer en livsstil än sport.Ingen respekt för sporten.
Bra start...Tur han är svensk annars skulle han kunnat vara dopad.
Det är rätt talande att företagsvärlden tar in honom som talare. Men ja va fan med Musk och Trump som högsata hönsen i världen. Vad har han att säga om företagande efter att ha tränat? Tränat.
Och Anders Adamsson är en idiot "Slut på meddelandet".
Låt mig ändra lite på meddelandet: Ni är alla idioter.
Har vi sett det förr?Bra start...
Om du tycker alla här är idioter så skulle jag föreslå att du hittar något annat forum att hänga på. Kan knappast vara roligt att hänga på ett ställe där det bara finns idioter.Låt mig ändra lite på meddelandet: Ni är alla idioter.
Eller tidigt en söndagsmorgon.undrar vem av våra gamla stjärnor som återkommit, sent en lördagnatt?
TackTur han är svensk annars skulle han kunnat vara dopad.
Det är rätt talande att företagsvärlden tar in honom som talare. Men ja va fan med Musk och Trump som högsata hönsen i världen. Vad har han att säga om företagande efter att ha tränat? Tränat.
Och Anders Adamsson är en idiot "Slut på meddelandet".
Låt mig ändra lite på meddelandet: Ni är alla idioter.
det luktar sen lördagnatt lång väg;)Eller tidigt en söndagsmorgon.
undrar vem av våra gamla stjärnor som återkommit, sent en lördagnatt?
Det där säger mycket om svensk media. MvdP har ju ändå varit en av de största inom cykelsporten i några år nu, både inom lvg, cx och mtb (xco).OT men inte. Det hände alltid grejjer för folk med det efternamnet...
Jag hade inte koll på att det fanns två!
Kul historia
Visa bilaga 554057
Man kan ju blanda in fadern i förväxlingssoppan också om man vill. Sen är väl risken (chansen?) att en svensk journalist skulle känna till Adrie närmast försvinnande liten.OT men inte. Det hände alltid grejjer för folk med det efternamnet...
Jag hade inte koll på att det fanns två!
Kul historia
Visa bilaga 554057
Visste inte att du var ett så stort fan av Indianerna.Skicka bragdguldet till Kumla nu :p
Härligt att du hittat ett cykelforum där du med några månaders mellanrum kan skriva ett surt meningslöst inlägg i en OT-tråd. Det känns säkert mkt bättre för dig efter så låt inte det faktum att du framstår som en rätt tröttsam dålig provokatör hindra.Så bra att han nu håvar in pengar på speltorskar.
Hjälte.
Eller?
Eller för att citera Patrik Sjöberg: "vet man bara vad man ska säga till läkarna kan man få vad som helst". Dopade genetiska freaks.
Tack. Känns bättre nu.Härligt att du hittat ett cykelforum där du med några månaders mellanrum kan skriva ett surt meningslöst inlägg i en OT-tråd. Det känns säkert mkt bättre för dig efter så låt inte det faktum att du framstår som en rätt tröttsam dålig provokatör hindra.
Tänk dig nu för...Tack. Känns bättre nu.
Helt forumet är meningslöst förövrigt. Vad tillför ditt inlägg förutom en hög med skit?
Om du tycker forumet är meningslöst skulle jag föreslå att du lämnar det. Att ägna tid åt saker man tycker är meningslösa tror jag varken gör dig eller någon annan glad.Tack. Känns bättre nu.
Helt forumet är meningslöst förövrigt. Vad tillför ditt inlägg förutom en hög med skit?
Med den logiken borde du ha lämnat mitt inlägg ifred.Om du tycker forumet är meningslöst skulle jag föreslå att du lämnar det. Att ägna tid åt saker man tycker är meningslösa tror jag varken gör dig eller någon annan glad.
vsSkridskoåkaren Nils van der Poel tränar på cykel i Åre. Långa, lugna cykelpass utgjorde en viktig del av Nils van der Poels träning inför OS-gulden i vintras.
Nja, Jerringpriset är det väl risk att Brunte kapar igen, men bragdguldet bestäms ju av en jury som förhoppningsvis har lite kompetens.Ja han får väl roa sig lite med MM och sånt nu när chanserna till bragd-guldet spruckit. Hästhopparna fixade ju till det helgen som var.
Förstår fortfarande inte varför ryttarna får priset och inte hästen?Nja, Jerringpriset är det väl risk att Brunte kapar igen, men bragdguldet bestäms ju av en jury som förhoppningsvis har lite kompetens.