Mange.
Aktiv medlem
[OT] Vasektomi
Hur många av er har märkt av någon förändring i personlighet? Börja virka antimarkasser, medan ni gråter..
En vasektomi hade kunnat förhindrat det där inlägget.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur många av er har märkt av någon förändring i personlighet? Börja virka antimarkasser, medan ni gråter..
Tror snarare att det handlar om hur man är skapt. Har man sädesledaren nära en nerv (som jag) blir det nog obehagligt vem som än är där och fipplar.Intressant att läsa hur olika det kan vara. När jag gjorde mitt gick det också väldigt snabbt och var betydligt mindre dramatiskt än jag hade föreställt mig. Lite obehag kanske, men över på några minuter.
Känns verkligen som att upplevelsen kan skilja en hel del beroende på var man gör det och vem som utför ingreppet.
Du får läsa på lite om vasektomi innebär. Inga kulor tar vägen någon ny stans, inga hormoner ändras.Mange: Missade ett frågetecken. Morfar tappade kulorna sina i mer mogen ålder, p.g.a. kombination proteinkost och dialys/ förstorad prostata och slutkörda njurar. (Genomlevt TBC med hög feber på sanatorium, följt av ofiltrerade år med billacker). Han blev intevbara medveten om avtagandet, utan även mer spontant lättrörd. Därav min fundering. Även moder har hormonbehandlats i.o.m. cancer, och påverkades. Mådde inte prima.
Ok. Alltså inte helt permanent för den velige. Ett lindrigare alternativ till get-klappan.