Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag blundar när jag dricker så går det bra.Kan du dricka den med is som ser ut så där?
Bittern är viktigAngostura? Där har jag varit. En rätt ruffig stad som hade en stor guldmarknad. Guld/diamantgrävarna-gruvarbetarna fick
sin lön i råvara som de sålde i Angostura.
Kvistarna finns kvar.Glöm inte internationella GT-dagen. Då kör vi på blommigt så här på vårkanten, tyvärr kan man ju inte gå ut och plocka en fläderkvist än
Visa bilaga 410062
Känns som dåligt planerad temadag?Glöm inte internationella GT-dagen. Då kör vi på blommigt så här på vårkanten, tyvärr kan man ju inte gå ut och plocka en fläderkvist än
Visa bilaga 410062
Snyggt. Vad kör du för glas?Det här var ju en viktig dag att uppmärksamma.
Visa bilaga 410072
Det börjar bli dags för mig också att koka vårens tonic. Hur ser ditt recept ut?Test av årets tonickok. Bättre än Schweppes i vart fall.Visa bilaga 410363
Såhär!Det börjar bli dags för mig också att koka vårens tonic. Hur ser ditt recept ut?
Dessa. Inte sådär vansinnigt stora som de GT-glas som säljs nu.Snyggt. Vad kör du för glas?
Ja man får försöka låta bli att lägga näsan i blöt..Jag har more som vanliga glas för frukost och cola. Tycker dom är lite för små i öpnningen. Näsan slår liksom i glaset ibland.
Annars prisvärt om man vill ha kristall allround glas.
Glas isvatten med limeklyfta? ??
Isvatten med gurkskiva ;)Glas isvatten med limeklyfta? ??
Hendricks, fentiman, gurka och svartpeppar.Isvatten med gurkskiva ;)
Mycket bra grej.Visa bilaga 414248
Efter att ha blivit runtguidade på Arvikas finest och runt 1000hm så tyckte Rattnalle att vi skulle dricka granskottsgin&T. Det funkade.