Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skulle man kunna tänka sig en mindre söt rom för att behålla skarpheten i originalet? Låter ganska sött med både söt vermouth och en enligt mig ganska söt instegsro. Eller blandar jag ihop den med deras billigaste flaska i halmkläder?Skräpar ner tråden med fler icke GT drinkar. Nu när det är Negroni Week så får man ju passa på att prova lite olika riffar på klassikern. Bicycle Thief (!)och White Negroni (om möjligt ändå vuxnare smak än den klassiska) har passerat i veckan.
Visa bilaga 513432
Kingston Negroni
1 oz Jamaican Rum (Plantation Jamaica 2000)
1 oz Sweet Vermouth (Carpano Antica Formula)
1 oz Campari
Inte alls dum, trevlig mix av bitterheten från Camparin, sötma från Vermouthen och romen. Mycket komplexa smaker i det glaset.
Den heter ju också så, så inte så konstigt att du tänker på den. Kanske borde ha tillagt single cask, limited editionSkulle man kunna tänka sig en mindre söt rom för att behålla skarpheten i originalet? Låter ganska sött med både söt vermouth och en enligt mig ganska söt instegsro. Eller blandar jag ihop den med deras billigaste flaska i halmkläder?
Vad gurglar du om, körde i kort-kort idag. Firade med Beefeaters & FentimansHöstens nu helt oåterkalleliga intåg betyder långa bibs, underställ och en buff runt halsen
Bara testat med svartpeppar och gurka.Provar en med vitpeppar & gurka som en på jobbet sa var gott, tyvärr lite för mycket peppar i den, och då har jag ändå skopat ur det mesta då halva burken trillade ner i glaset...
Tangueray och Three Hearts Indian Tonic...
Hyffsad smak men liiite för mycket peppar i...Visa bilaga 524692
Bara testat med svartpeppar och gurka.
Ska absolut testa vitpeppar med :)Ja, kanske är svartpeppar man ska ha, aldrig provat det innan...
Häll A i B, drick C?
Fantastiskt somrig bild. Gravt inspirerande efter en förkväll med champagne, halsduk och mössa på ytterbalkongen, medan innediton fortfarande är cykelförråd och skräpkammare.Tror att detta blir sommarens viktigaste tråd att följa ?. Blev inspirerad och beställde en Roku en Botanist från beställningssortimentet men sen snubblade jag över denna outsider från Finland igår på Vantaa AirPort. Kom precis ut på landet och väntar på att iskuberna skall stelna i frysen...
Den har fått 5 stjärnor i masters of malt och skall tydligen drickas med tranbär och en kvist rosmarin.
Vi testar så här @Alex Supertramp och ser om det gör någon skillnad.Men vad var det för gin?