Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:42Hz sa:Vernersson sa:AddeN sa:Dyrt på bolaget dennavecka. :)
+1
Hämtade precis beställningen jag la i onsdags morse.
Och det var den billigaste *S*
Ouch! Emelisse hade jag missat!
Den var ungefär som en lite tunn Carolus....
42Hz sa:Skål! Och god jul! :)
Va tur att man har sparat några av förra året då.Vernersson sa:Årets omgång av N'Ice Chouffe var en saftig besvikelse.
En kemisk "parfymig & diskmedelsaktig" eftersmak... :-(
Aj då. Provade en Gouden Carolus julöl igår och den var heller inge vidare. Lagunitas vinterbrygd var dock god.Vernersson sa:Årets omgång av N'Ice Chouffe var en saftig besvikelse.
En kemisk "parfymig & diskmedelsaktig" eftersmak... :-(
Funkar det?42Hz sa:Jodåsåatt...
jansson99 sa:Funkar det?42Hz sa:Jodåsåatt...
Stumpy sa:Skall försöka knipa några sådana, några La Rulles och några frukostöl. Sedan brukar det slinka med något mer.
Tommy N sa:Stumpy sa:Skall försöka knipa några sådana, några La Rulles och några frukostöl. Sedan brukar det slinka med något mer.
Vad är ett typiskt frukostöl? Det låter som ett genialt koncept jag helt missat. Brödig smak månne.. kaffetoner kanske...
jesperC sa:Tommy N sa:Stumpy sa:Skall försöka knipa några sådana, några La Rulles och några frukostöl. Sedan brukar det slinka med något mer.
Vad är ett typiskt frukostöl? Det låter som ett genialt koncept jag helt missat. Brödig smak månne.. kaffetoner kanske...
En Oatmeal Coffee Stout tycker jag passar utmärkt till frukost nu under den lite kallare årstiden.
På sommaren vill jag dock ha något lite lättare och friskare. Kanske en FruitSalad från Brekeriet alternativt Mikkeller.
//j
Tommy N sa:Vad är ett typiskt frukostöl? Det låter som ett genialt koncept jag helt missat. Brödig smak månne.. kaffetoner kanske...
Attans, den missade jag. Hade tänkt plocka en sån. Tänkte annars mest på Founders Breakfast Stout.42Hz sa:Mikkeller Gammel Dansk Lager? ;)
That's the spirit :-)Henrik_E sa:CX världscup på tuben och första snön ute så vi går på julgodiset.
Den Gauloisen var riktigt god. Inte det minsta rökig. :)42Hz sa:Skål! Och god jul! :)