Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pics or it didn’t happen!Paulaner Weissbier. En av få som smakar lika bra här hemma som på alpstugan. Givetvis i ett Paulaner Weissbier-glas. :-)
too late ;-)Pics or it didn’t happen!
Nej, det är en Châteauneuf-du-Papp.Inte än, men får man en öl i kartong, är det en finöl då???
Visa bilaga 450411
Inte än, men får man en öl i kartong, är det en finöl då???
Visa bilaga 450411
Öl? Jag ser ingen öl på de bilderna.Tar helg med halvdag och fläskig juice! Superhero Sidekicks är en av de godaste ölen jag någonsin druckit.
Visa bilaga 450465Visa bilaga 450466Visa bilaga 450467Visa bilaga 450468
Hah! Den var rolig ?Öl? Jag ser ingen öl på de bilderna.
Båda blir nöjda! ?Jag och damen tog en öl innan matlagningen.Visa bilaga 450733
Kan vi få ett utlåtande om denna? ?
Förväntade mig mer, men den var i kallaste laget när jag öppnade den, blev bättre ju varmare den blev. Fast då blev den "spritigare", föredrar en vanlig Gulden Draak, billigare också! ?
Har en till flaska den får nog stå på hyllan i 3 till 4 år....
Kippis!
Visa bilaga 450734
Jag tyckte att Bourbon-versionen var bara tråkigt spritig och dolde det fantastiska ölet (den låg bara 30 min i kylen så den var rätt tempererad), Laphroiag-versionen tyckte jag var bättre, men jävlar vad det smakade skogsbrand i näbben dagen efter...Förväntade mig mer, men den var i kallaste laget när jag öppnade den, blev bättre ju varmare den blev. Fast då blev den "spritigare", föredrar en vanlig Gulden Draak, billigare också! ?
Har en till flaska den får nog stå på hyllan i 3 till 4 år....