Kung Stalle
Aktiv medlem
[OT] Visa sopbilen !
Sopmaskinen går i stort sett dagligen från Roslagstull hela vägen till Täby-gränsen. Soprent året runt.
Stalle
Stalle
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller köpa en. Som sagt; här i Göteborg är det löjligt mycket grus och de brukar sopa upp det i sista stund.Skogling sa:Jag måste börja spana efter sn sopbil känner jag...
Jag tycker det varierar en del beroende på plats. Första sopbilarna dyker ju upp i mars.CW sa:Eller köpa en. Som sagt; här i Göteborg är det löjligt mycket grus och de brukar sopa upp det i sista stund.Skogling sa:Jag måste börja spana efter sn sopbil känner jag...
Atlas sa:Limhamn städar vår :-)
jomper sa:Sopat i delar av city nu.
per.e sa:jomper sa:Sopat i delar av city nu.
Limhamn City?
GoranS sa:Inne i stan kör det väl sopbilar lite då och då. Med tanke på hur människor slänger skräp var som helst så är det väl av nöden tvunget.
Ser ut som de två jag såg köra skytteltrafik utanför mitt fönster i Almedal idag. Och till min stora förvåning hade de sopat lite där jag cyklar också.magedb sa:Hjalmar Branting platsen Gbg
Skogling sa:I Hässelby såg det ut så här för ½ timme sedan:
Så efterlängtad ! Klockan 16 skall det ut och cyklas. Undrar hur långt dom kommit med sopbilen på Färingsö då ?
-Skolging
Rattnalle sa:Sopmaskinen såg jag inte men hela vägen till jobbet var sopad på hemvägen sånär som på kanske 500 m totalt. Lyx!
Sista biten på bron över E6 tycker jag de får göra snart.. 180-graderskurvan i botten är skön nu :)patten sa:Rattnalle sa:Sopmaskinen såg jag inte men hela vägen till jobbet var sopad på hemvägen sånär som på kanske 500 m totalt. Lyx!
Såg en stor svart maskin som sopade rent i går runt skår och Kallebäck...hoppas också på samma lyx att ha sopat nästan hela vägen till och från jobbet. Snart dags att rulla på slätare däck.
Rattnalle sa:Sista biten på bron över E6 tycker jag de får göra snart.. 180-graderskurvan i botten är skön nu :)patten sa:Rattnalle sa:Sopmaskinen såg jag inte men hela vägen till jobbet var sopad på hemvägen sånär som på kanske 500 m totalt. Lyx!
Såg en stor svart maskin som sopade rent i går runt skår och Kallebäck...hoppas också på samma lyx att ha sopat nästan hela vägen till och från jobbet. Snart dags att rulla på slätare däck.
Timiningen är perfekt eftersom jag bytte till slicks i måndags.
JinJin sa:Nu även i Karlstad!