Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Bowmore 12y - standard stock.
Åhå, den valde jag oxå ikväll. Skål!Äh fan går bra nu. Bowmore på det med, skål! Visa bilaga 453118
Trevligt, den är fin denne ??Åhå, den valde jag oxå ikväll. Skål! Visa bilaga 453137
Var den bra? Har inte testat den (än).High Coast älv...
Var den bra? Har inte testat den (än).
Lite spritig först men nu börjar den bli ganska len och fin. Stark med 46%.
Springbank 15, årets buteljering. Favoritdestilleri som sällan gör en besviken.Visa bilaga 453289
Den 15-åriga har varit svår att få tag på, har du lyckats få tag på den via systembolaget eller har du köpt den utomlands?
Har alltid gillat Springbank. Tolvan möter leverans och prisvärdhet perfekt tycker jagSpringbank 15, årets buteljering. Favoritdestilleri som sällan gör en besviken.Visa bilaga 453289
Har alltid gillat Springbank. Tolvan möter leverans och prisvärdhet perfekt tycker jag
Den får gå ner helt ensam ?Drar du din bar som förstadrink, eller som avec när vinet, maten och familjen spelat ut sin roll för kvällen - eller får den bara ackompanjera en pilsner medan du kollar dubbeldämpade killar i flanell på hjälmkameraupptäcksfärd i Whistler?
Jag brukar köpa på Systemet vid släpp, annars utomlands eller via "andra" kanaler :)
Har försökt de tre senaste tillfällena, de första två tog de bort släppet pga ingen leverans och den tredje gången var alla slut inom någon minut ☹
Alltid gillat röken från Islay. Icke kylfiltrerad Bowmore specialimporterad av den lilla whiskybutiken i Helsingör har ju satt kodden i Greta som avec på många middagar. Största aha-upplevelsen var dock när jag hade anledning att frekventera cocktailbaren på Avalon i Götet några dagar i sträck innan middagarna. Drack många klassiker där, med twist, men fick också en rökig Whiskey Sour. Klassisk bas, men Ardbeg ist för bourbon, och rejält balanserad med bitters och oljor från citrusskal. Och sist ett spray från parfymflaska med samma Ardbeg. Så jävla ballt. Som att ha en whiskey sour och en rökig whisky bredvid varann och blanda varje klunk, fast med elegans. Underbart.