Efter att ha genomlidit Robinsonfinalen (inspelad) med halvsovande fru återvänder jag liksom många andra tvångsmässigt till denna tråden med skräckblandad förtjusning...
Tråden är fantastisk på så många plan. Inser desillusionerat att det aldrig blir någon "labradorens Tråd om cykelfrågor"... för trots att jag urspungligen är reserverad norrlänning, nu snål smålänning och ibland har en gnagande känsla av att t.ex. bakväxeln inte är 100% planrikatad eller att bakdämparen behöver lite kärlek kan jag helt enkelt inte låta bli att surfa 10 minuter på Park Tools hemsida etc och sen lösa problemet... och jag är civiling i datateknik! Blir inte mycket ohändigare än så, eller? ;-)
Men den här tråden är så 110% Happy. Tar man sig bara genom första vågen av schablonmässiga svar och häckleri finns hur mycket kunskap och tolerans (ok, jag har druckit litet vin ikväll...) som helst här! Ovärdeligt, inte bara för TS utan även andra som söker svar. Respekt!
Men Petri, köp inte Parks Blue Book. Hittar du inte svaret här i tråde eller på Parks webplats så är det ändå kört. Trust me. Eller låna en bok först.
Jisses, tänk om Gurra går bet? Vem ska Happy då skicka? Calvin himself? ;)