Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag filmar alltid i 60fps. Inte för att jag tycker det blir bättre utan för att Youtube då av någon anledning komprimerar videon bättre. Vid 30fps blir videon väldigt pixlig när den hamnar på Youtube.Blev lite lätt ställd när jag såg ngn YT-review på Gopro 10 där ngn sa att om man filmar i högre fps så kunde det bli lite artefakter o allmänt lite sämre bild när det gick undan.
Jag kör alltid 60 fps för att kunna spela upp i lite slo-mo vid behov men känner nu att jag kanske har gjort bort mig hela tiden o tummat på bildkvalitén. Ngn som kan bekräfta att bildkvalitén blir sämre av att filma i 60 fps mot 30? Kanske lite självklart om nu bit-raten är vad det är...![]()
Renderar du videon till 60 fps då oxå?Jag filmar alltid i 60fps. Inte för att jag tycker det blir bättre utan för att Youtube då av någon anledning komprimerar videon bättre. Vid 30fps blir videon väldigt pixlig när den hamnar på Youtube.