Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Med lite koreanska tecken i sig kanske den raderas av bara farten.
낚시사이 강친닷컴ゑ안전한바카라사이트
GoranS sa:F.ö., kan någon radera Korea från världskartan?
JT sa:Kan inte nån ta bort den här tråden?
Bengt-re sa:JT sa:Kan inte nån ta bort den här tråden?
Vi försöker ju....
Carl Bildt är duktig!
Pfaff sa:Vill du ha namnen på 348 andra duktiga politiker?
Jeppe_E sa:Pfaff sa:Vill du ha namnen på 348 andra duktiga politiker?
Det där klarar du inte av av den enkla anledningen att det inte finns 348 duktiga politiker ;)
GoranS sa:Klart det finns 348 duktiga politiker. Det gäller bara att använda rätt definition av vad de ska vara duktiga på!
Bengt-re sa:GoranS sa:Klart det finns 348 duktiga politiker. Det gäller bara att använda rätt definition av vad de ska vara duktiga på!
Jo. Alla är duktiga på något. Vissa på att åka taxi, andra på att dricka sprit, vissa på att somna på bullriga platser. Jo - de är nog rätt duktiga alla våra hens i Svea rikes riksdag.
Pfaff sa:Bengt-re sa:GoranS sa:Klart det finns 348 duktiga politiker. Det gäller bara att använda rätt definition av vad de ska vara duktiga på!
Jo. Alla är duktiga på något. Vissa på att åka taxi, andra på att dricka sprit, vissa på att somna på bullriga platser. Jo - de är nog rätt duktiga alla våra hens i Svea rikes riksdag.
Då så. Kan vi fortsätta raderandet?
Jag har just raderat en torskbit och ett liiiiitet glas vitt.
Bra så?
Var glad att det bara är myggor. Här har vi haft bålgetingar de senaste dagarna på aftonvisit. Och de är fridlysta så raderingsförbud råder.....Arsozath sa:Suck. Inande myggor i sovrummet... Plz radera dem... :(
Bengt-re sa:Var glad att det bara är myggor. Här har vi haft bålgetingar de senaste dagarna på aftonvisit. Och de är fridlysta så raderingsförbud råder.....Arsozath sa:Suck. Inande myggor i sovrummet... Plz radera dem... :(
Arsozath sa:Nu tror jag tråden lever farligt. Det var en radera tråd på förstasidan som precis blev raderad. Annars satt jag precis och drömde att jag postade i en annan radera tråd...
Arsozath sa:Nu tror jag tråden lever farligt. Det var en radera tråd på förstasidan som precis blev raderad. Annars satt jag precis och drömde att jag postade i en annan radera tråd...
Henrik_E sa:Den kan man gott ha om man är så dum att man springer. Tänk på stelheten när du står och fingrar på en ärmlös tröja.
GoranS sa:Henrik_E sa:Den kan man gott ha om man är så dum att man springer. Tänk på stelheten när du står och fingrar på en ärmlös tröja.
Hade verkligen tänkt undvika det, men det hoppade av människor till höger och vänster så jag blev tvungen att springa en sträcka för att vi skulle få ihop fulla lag.
Ärmlösa tröja - nej, även jag har gränser för hur mycket jag är villig att förnedra mig själv.
Peth sa:GoranS sa:Henrik_E sa:Den kan man gott ha om man är så dum att man springer. Tänk på stelheten när du står och fingrar på en ärmlös tröja.
Hade verkligen tänkt undvika det, men det hoppade av människor till höger och vänster så jag blev tvungen att springa en sträcka för att vi skulle få ihop fulla lag.
Ärmlösa tröja - nej, även jag har gränser för hur mycket jag är villig att förnedra mig själv.
Var vi måhända på samma ställe och sprang? Jag fick mitt tidigare personbästa raderat med dryga två minuter.
GoranS sa:Peth sa:GoranS sa:Henrik_E sa:Den kan man gott ha om man är så dum att man springer. Tänk på stelheten när du står och fingrar på en ärmlös tröja.
Var vi måhända på samma ställe och sprang? Jag fick mitt tidigare personbästa raderat med dryga två minuter.
Om det var ute vid Stora Skuggan och i onsdags så är nog svaret ja! Mitt PB undvek dock radering med över en minut vilket är ytterst oförvånande med tanke på att min "löpträning" under de sista 3,5 månader innan loppet uppgått till ca 16 km fördelat på tre tillfällen. Snarast får jag nog givet förutsättningarna vara nöjd med resultatet då jag trots noll fartkänsla lyckades pricka ett tempo och en belastning som jag inte tror kunde varit så mkt högre utan att det slutat med farttapp på slutet.
Peth sa:GoranS sa:Peth sa:GoranS sa:Henrik_E sa:Den kan man gott ha om man är så dum att man springer. Tänk på stelheten när du står och fingrar på en ärmlös tröja.
Om det var ute vid Stora Skuggan och i onsdags så är nog svaret ja! Mitt PB undvek dock radering med över en minut vilket är ytterst oförvånande med tanke på att min "löpträning" under de sista 3,5 månader innan loppet uppgått till ca 16 km fördelat på tre tillfällen. Snarast får jag nog givet förutsättningarna vara nöjd med resultatet då jag trots noll fartkänsla lyckades pricka ett tempo och en belastning som jag inte tror kunde varit så mkt högre utan att det slutat med farttapp på slutet.
Precis där, ja!
Nu till frågan om du kränkte mig någonstans längs banan?
fhloston sa:Holländarna är visst innovativa. Men är detta före eller efter satsningen?
fredrik168 sa:Borta???
Bengt-re sa:fredrik168 sa:Borta???
Yepp
Pfaff sa:Bengt-re sa:fredrik168 sa:Borta???
Yepp
Ja ja. Vänta tils imorgon bitti, skall du se att en del är kvar i alla fall....