Radera tråd

Radera tråd
Den jäveln klara det. Men kommer troligen bli plockad för doping om 8år.

image.png

Radera tråd
Radera tråd
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:

Shit pommefritt... Tänk om samma händer med denna????

Vi är försökskaniner. De skall se hur länge en tråd utan mål, mening, riktning eller patos kan leva utan hjärna...

Paolo Macchiarini sköter visst det vetenskapliga i utvärderingen av detta experiment.

Ja nu när han inte har kniven mot strupen längre hinner han nog med lite annat...

Radera tråd
På temat alfabetisk ordning: Angliru, Bondone, Campolongo, Duran, Edelweisspitze, Furkelpass, Gavia, Hahntenjoch, Idalpe, Jaufenpass, Kitzbuhlerhorn, Lombarde, Mortirolo, Nebelhorn, Oberalp, Qqq, Ragua, Stelvio, Timmelsjoch, Umbrail, Veleta, Washington, Xomo, Yyy, Zoncolan

Ngn som kan komma på de två jag missat?

Radera tråd
GoranS sa:
På temat alfabetisk ordning: Angliru, Bondone, Campolongo, Duran, Edelweisspitze, Furkelpass, Gavia, Hahntenjoch, Idalpe, Jaufenpass, Kitzbuhlerhorn, Lombarde, Mortirolo, Nebelhorn, Oberalp, Qqq, Ragua, Stelvio, Timmelsjoch, Umbrail, Veleta, Washington, Xomo, Yyy, Zoncolan

Himmelsberget ovh Oxie backar?

Radera tråd
Pfaff sa:
GoranS sa:

Himmelsberget ovh Oxie backar?

Nja, tänkte snarast någon hyggligt kände backe eller pass som börjar på q eller y. Förstnämnda känns som det borde finnas ngt på spanska och för y borde engelska vara ett bra språk. Tänkte jag skulle greja det utan att googla, men dessa två gick jag bet på.

Radera tråd
GoranS sa:

Inget pass på P?

Radera tråd
DeLiQ sa:
GoranS sa:

Inget pass på P?

Aj, miss. Den är dock lätt. Pordoi är ett fint P-pass. Men q och y kommer jag inte på något på.

Radera tråd
xyz-saft sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:

Shit pommefritt... Tänk om samma händer med denna????

Vi är försökskaniner. De skall se hur länge en tråd utan mål, mening, riktning eller patos kan leva utan hjärna...

Paolo Macchiarini sköter visst det vetenskapliga i utvärderingen av detta experiment.

Ja nu när han inte har kniven mot strupen längre hinner han nog med lite annat...

Det luktar fail....

Radera tråd
En sak som faktiskt går att radera är Google historiken. Jag kollade vad Google har lagrat om mig, och hittade det nedan. Vad skapar det för bild av mig? Det (o)lustiga är att jag på den dagen inte tittat på den bilden, även om jag varit i blocket-tråden.

Bilagor

• _20160926_230021.JPG
    _20160926_230021.JPG
    107.6 KB · Besök: 29
Radera tråd
In three years, Radera tråd will become the largest supplier of military computer systems. All stealth bombers are upgraded with Radera tråd computers, becoming fully unmanned. Afterwards, they fly with a perfect operational record. The Skynet Funding Bill is passed. The system goes online August 4th, 1997. Human decisions are removed from strategic defense. Skynet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Eastern time, August 29th. In a panic, they try to pull the plug.

Tillbaka
Topp