Radera tråd

Radera tråd
Melodi????festival???? ehh..... NOPE!

grumpycat.jpg

Radera tråd
me.I.am sa:
Men åhhh! Frans? Mello? Hänger ni inte med alls? :)

Mello, delfinal 4, Gina D säger till Frans (som 7åring sjöng Who's da Man, en hyllning till Zlatan) att nu har Zlatan spelat in en hälsning till dig. Frans skiner upp, tills Gina säger att haha det var bara ett skämt. Det blev en formidabel folkstorm på nätet där många menade att Gina gick alldeles för långt. Hur kunde hon, skämta med någon, så lågt alltså.
En kompis berättade...

Näh. Det är värt en nullifikation och man håller sig väldigt långt ifrån skiten.
Tittade på nån amrikansk långfilm på DRK istället. Den satte så djupa spår att vi båda har glömt vad den hette.

Radera tråd
me.I.am sa:
Men åhhh! Frans? Mello? Hänger ni inte med alls? :)

Mello, delfinal 4, Gina D säger till Frans (som 7åring sjöng Who's da Man, en hyllning till Zlatan) att nu har Zlatan spelat in en hälsning till dig. Frans skiner upp, tills Gina säger att haha det var bara ett skämt. Det blev en formidabel folkstorm på nätet där många menade att Gina gick alldeles för långt. Hur kunde hon, skämta med någon, så lågt alltså.
En kompis berättade...

Det är melodifestival året runt, och jag tycks ha missat det mesta sen Carola x2 och bröderna Herreys. Gina G kommer jag ihåg, är det hon? :)
Anna Book skulle väl göra comeback, o hon lipade ju om nåt i tidningen häromsistens. Hon hade visst blivit kränkt igen. Men det är ju inte så ovanligt.

Mellofrans. Ska försöka komma ihåg det om jag nånsin stöter på en irl, som faktiskt kollar på melodifestivalen, och verkar kränkt. Melloanna hade jag nog hajat. Kanske. :)

Senast ändrad:
Radera tråd
*Pling* Ahh, nu trillade polletten ner till slut. Det hette melodifestivalen på den tiden när det var melodier i låtarna och nu har man döpt om det till mello för att det finns ingen rytm och melodi eller relevant text i dagens "låtar". Bara bräk och yl. OK. Tror jag har fattat.

I leave that to the kids with diapers. But i still have to pay for the shit and i dont like it!

Radera tråd
För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?

Radera tråd
Är trött och stel efter ett tvåtimmars pass i skogen igår kväll i mörkret med åkare som alla är mycket bättre än mej. Mtb är fan snudd på det roligaste man kan ägna sig åt med byxorna på.

Radera tråd
Arsozath sa:
För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?

Lyxlirare där. Min åker på motorbyte.
Kanske kan beskrivas som att installera om bilen?

Radera tråd
ratatosk sa:
Arsozath sa:

Fick dom och faktura idag. 2 kuggar fel låg remmen, och förmodligen varit så sen förra bytet (förra ägaren). Lite surt, för jag tror att den gamla remmen hade överlevt bilen som börjar bli lite till åren (2003). Pay and forget är det som gäller. Nu börjar bearbetning av sambon så hon kan förstå att vi inte behöver ha två bilar. Det räcker med en bil och n+1 cyklar, hästar, hönor +ANNAT.

Motorbyte låter ju skojsigt för övrigt :(

Radera tråd
Eftersom tråden ändå ska raderas så erkänner jag att jag, trots att jag har en fungerande cykel på jobbet, sprang på lunchen idag.

Radera tråd
ratatosk sa:
Arsozath sa:

Jag du raderat den gamla motorn? Hur lyckades du? Kan man göra på samma sätt med tråden?

Radera tråd
xyz-saft sa:
ratatosk sa:
Arsozath sa:

Jag du raderat den gamla motorn? Hur lyckades du? Kan man göra på samma sätt med tråden?

Eftersom det rör sig om ett härke från -03 låter jag ett fordonsgymnasium radera motorn. De tar inte betalt för jobbet, betalar bara delar o har sen tålamod. Den är fri från rost, vilket gör att jag trots allt kostar på den denna omsorg.

Tillbaka
Topp