Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
me.I.am sa:Men åhhh! Frans? Mello? Hänger ni inte med alls? :)
Mello, delfinal 4, Gina D säger till Frans (som 7åring sjöng Who's da Man, en hyllning till Zlatan) att nu har Zlatan spelat in en hälsning till dig. Frans skiner upp, tills Gina säger att haha det var bara ett skämt. Det blev en formidabel folkstorm på nätet där många menade att Gina gick alldeles för långt. Hur kunde hon, skämta med någon, så lågt alltså.
En kompis berättade...
me.I.am sa:Men åhhh! Frans? Mello? Hänger ni inte med alls? :)
Mello, delfinal 4, Gina D säger till Frans (som 7åring sjöng Who's da Man, en hyllning till Zlatan) att nu har Zlatan spelat in en hälsning till dig. Frans skiner upp, tills Gina säger att haha det var bara ett skämt. Det blev en formidabel folkstorm på nätet där många menade att Gina gick alldeles för långt. Hur kunde hon, skämta med någon, så lågt alltså.
En kompis berättade...
Arsozath sa:Kan någon radera denna dag? Notering: spyr man blåbärssoppa så ser det ut som blod.
Arsozath sa:Kan någon radera denna dag? Notering: spyr man blåbärssoppa så ser det ut som blod.
Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?
Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte.
Pfaff sa:Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte.
OK.
Hur gick det med bilen då?
PKJoacim sa:Jag har med nötter till mellanmål idag.
Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?
ratatosk sa:Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?
Lyxlirare där. Min åker på motorbyte.
Kanske kan beskrivas som att installera om bilen?
me.I.am sa:Liten solskenshistoria
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22415143.ab
ratatosk sa:Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?
Kung_Gustaf sa:Imorgon kommer det ett paket till mig. Tänka sig att julafton infaller på en fredag mitt i mars?! Måste vara klimatförändringarna.
Crossmax sa:Man kan inte ha för mycket lök.
Spacekitty sa:Blev riktig nöjd med min lagning av bordet IKEA Lack. Nu håller det ett tag till. Drog för säkerhets skull i några extra skruvar i alla benen.
Kung_Gustaf sa:Imorgon kommer det ett paket till mig. Tänka sig att julafton infaller på en fredag mitt i mars?! Måste vara klimatförändringarna.
Jeppe_E sa:Sen lunch...
Jeppe_E sa:Sen lunch...
xyz-saft sa:ratatosk sa:Arsozath sa:För er som undrar hur det gick med bilen så kan jag meddela att jag åker på kamremsbyte. Så inte nog att man ligger hemma med sjuka barn.... Ska jag ringa verkstan och be dom radera bilen?
Jag du raderat den gamla motorn? Hur lyckades du? Kan man göra på samma sätt med tråden?