Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Jeppe_E sa:Ett tips i all välmening... Använd inte en continental race slim slang i ett Challenge Strada Bianca 30mm. Ja, dvs om det inte är nyårsafton och ni vill ha en rejäl knall för att ni glömt köpa fyrverkerier. 7 bar låter en del.
Really? Låter mer som att du råkat klämma slangen om du frågar mig. Har kört Conti Race Light i Kojak 35 mm utan problem men även i Conti GP4000S II 28 mm (som mätte 30 mm på 23 mm fälg).
Sen tycker jag att 7 bar låter lite mycket i ett 30 mm däck, men det är ju inte det den här tråden (inte) ska handla om ;-)
GoranS sa:Tusan, måste iväg och kolla hörseln. Jag har aldrig lyckats höra trycket i däcken. Ungefär vilken frekvens har ljudet?
Jeppe_E sa:Ett tips i all välmening... Använd inte en continental race slim slang i ett Challenge Strada Bianca 30mm. Ja, dvs om det inte är nyårsafton och ni vill ha en rejäl knall för att ni glömt köpa fyrverkerier. 7 bar låter en del.
Jeppe_E sa:Men, grymt fina däck när de väl kom på plats. Ska bli spännande att prova komforten i dem.
PKJoacim sa:Men hallå, snacka om däck och slang i en tråd på ett cykelforum? Dålig stil!
Jeppe_E sa:PKJoacim sa:Men hallå, snacka om däck och slang i en tråd på ett cykelforum? Dålig stil!
Men...? Den skall ju raderas? Då måste det vara ok att vara OT.
kay sa:Nu måste hunden ut också. Fan! Aldrig får man Internetcykla som man vill:(
Spacekitty sa:Ja hallåja. Är det nån hemma?
PKJoacim sa:Mmmmm, kaffe.
Oh crap. Ska bättra mej. Morgonsolen skiner och vi har vår i luften. Var har ni er?Jimel sa:PKJoacim sa:Mmmmm, kaffe.
Fel tråd, får OT märka.
PKJoacim sa:Oh crap. Ska bättra mej. Morgonsolen skiner och vi har vår i luften. Var har ni er?Jimel sa:PKJoacim sa:Mmmmm, kaffe.
Fel tråd, får OT märka.
Spacekitty sa:
Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Pfaff sa:Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Tur för dig att det inlägget inte la's i öl-tråden! :-)
Vernersson sa:Pfaff sa:Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Skulle jag aldrig våga, nämna Mariestad i den tråden ?
Bengt-re sa:Vernersson sa:Pfaff sa:Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Och här försvinner ju beviset den dagen tråden faktist lämnar oss och förvandlas till förvirrade elektroner i den digitala avgrunden stirrandes på den ökande entropins likgiltiga massmord på meningen i tråden.a
fhloston sa:Arsozath i nakenchock!
Arsozath sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Pfaff sa:Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Och här försvinner ju beviset den dagen tråden faktist lämnar oss och förvandlas till förvirrade elektroner i den digitala avgrunden stirrandes på den ökande entropins likgiltiga massmord på meningen i tråden.a
Vad menar du med .a?
Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Pfaff sa:Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Vad menar du med .a?
. Är ett avslut. a symboliserar att det är dax att vidare i sökandet efter mening i tråden.
Eller så klickade jag bara dit ett butterfingers a?!
Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Pfaff sa:Vernersson sa:Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?
Vad menar du med .a?
. Är ett avslut. a symboliserar att det är dax att vidare i sökandet efter mening i tråden.
Eller så klickade jag bara dit ett butterfingers a?!