Radera tråd

Radera tråd
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Vernersson sa:
Pfaff sa:
Vernersson sa:
Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?

Tur för dig att det inlägget inte la's i öl-tråden! :-)

Skulle jag aldrig våga, nämna Mariestad i den tråden ?

Och här försvinner ju beviset den dagen tråden faktist lämnar oss och förvandlas till förvirrade elektroner i den digitala avgrunden stirrandes på den ökande entropins likgiltiga massmord på meningen i tråden.a

Vad menar du med .a?

. Är ett avslut. a symboliserar att det är dax att vidare i sökandet efter mening i tråden.

Eller så klickade jag bara dit ett butterfingers a?!

A är bara början, fatta'ru vä? Efter a kommer b...

Aaaaa..

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Vernersson sa:
Pfaff sa:
Vernersson sa:
Precis börjat döva min efterköpsångest med en Mariestad..... Kommer troligtvis behövs minst en till ?

Och här försvinner ju beviset den dagen tråden faktist lämnar oss och förvandlas till förvirrade elektroner i den digitala avgrunden stirrandes på den ökande entropins likgiltiga massmord på meningen i tråden.a

Vad menar du med .a?

. Är ett avslut. a symboliserar att det är dax att vidare i sökandet efter mening i tråden.

A är bara början, fatta'ru vä? Efter a kommer b...

Aaaaa..

typiskt-finskt-inte-kunna-uttala-p-b-g-och-k.jpg

Radera tråd
Radera tråd
fhloston sa:
Vernersson sa:
Pfaff sa:
Vernersson sa:

Å jag som har postat en Norrlands Guld 2,8 eller 3,5 där. Det kanske är den tråden som borde raderas?

För somliga måste det varit det närmaste en nära-döden-upplevelse dom kommit!

Radera tråd
Vernersson sa:
åberg sa:
Finns det en öltråd? Snälla, länka mig dit så jag kan skriva Sofiero. :)

Vassego: http://happyride.se/forum/read.php/1/1675012

Hjärtligt tack!

Fast jag behöver hjälp med tolkning också. Rubriken är "[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?" och för tillfället dricker jag inte öl. Kan man tänka att "nu" inte nödvändigt är just i denna sekund? Typ att man läser det mer som "i den här livsfasen"? Eller "fram till nästa kvartalsrapport"?

Radera tråd
Vernersson sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Vernersson sa:
Pfaff sa:
Vernersson sa:

Vad menar du med .a?

Mening?

VAD har egentligen en mening?

Typ.........

En mening har en punkt, annars är det ingen mening. Däremot kan det finnas en mening i det som skrevs även om det som skrevs inte bildade en mening. Just detta som nu skrivits skulle jag dock knappast säga har en mening. Däremot blev det som skrevs mer än en mening.

Radera tråd
Raderatråd med 19 sidor på två månader. Är detta ett rekord eller finns det ännu längre? Länka gärna till alla exempel i denna tråden, så kan vi lägga dem i en egen kategori sen :)

MVH
Magnus

Radera tråd
Arsozath sa:
Gurra sa:
Jeppe_E sa:
GoranS sa:
geologen sa:
Jeppe_E sa:

Ett strössel rymmer!!!

Aha, jag som trodde att det var gravitationen från den mycket tunga bollen som sög in strösslen (hm, heter det så i bestämd form pluralis?).

Nej, strösseln för bövelen! Precis som det inte heter cyklen utan cykeln.

Strösseln är för övrigt uppätet, tillsammans då med moderskeppet.

Kommer man från småland heter det ströslen, och äpplemos och cyklen

Samt tåta (tårta) och boste (borste).

glöm inte "idot"

Radera tråd
åberg sa:
Vernersson sa:
åberg sa:

Hjärtligt tack!

Fast jag behöver hjälp med tolkning också. Rubriken är "[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?" och för tillfället dricker jag inte öl. Kan man tänka att "nu" inte nödvändigt är just i denna sekund? Typ att man läser det mer som "i den här livsfasen"? Eller "fram till nästa kvartalsrapport"?

Eftersom det är en ellerfråga blir svaret Ja.
Då det blir knepigt att räkna ut vad som menas med Ja i det här fallet så framstår frågan om felaktigt ställd.

Radera tråd
åberg sa:
Vernersson sa:
åberg sa:

Hjärtligt tack!

Ibland ser jag rescensioner av alkoholstarka (och i mitt tycke vidriga) belgiska öl inlagda mitt på blanka förmiddagen en vanlig vardag. Då tolkar jag nu som ett förflutet nu, typ nyligen. Alltså inom den senaste veckan eller så.
Eller också, och det är då mitt vänster ögonbryn höjs ett stycke; eller också är en del av Happys brukare Happys missbrukare.
Vad är det egentligen för fel på Lyckholms?

Som pannkaksingrediens alltså.

Radera tråd
En liiiten stund. Men den är seg denna tråd. Kanske för att den är full med så mycket junk att det gör ont att förpassa den till de sälla jaktmarkerna där solen aldrig lyser och ulf dahlsten domderar.

Tillbaka
Topp