Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:åberg sa:Arsozath sa:Försökte pinga tråden men fick inget svar, så den är nog raderad redan.
Synd.
Å andra sidan är det bara att bumpa om du vill att den ska komma tillbaka.
Ah!
Och så tycker jag vi tackar Bengt för dom fina orden (ordet).
För övrigt har jag en rikigt SKITVECKA och allt är sommartidens fel. Så tyck synd om mig.
Jag är ledig hela veckan så har gott om tid att känna medlidande! Hur vet man btw redan på Onsdagen att det är en skitvecka? Hinner ju vända till det bättre tänker jag?
Ryggskott. Kan inte cykla, bara gå :( Det räcker. Och då har jag ändå inte nämnt det andra +ANNAT.
Aj tusan. Inte kunna cykla är missär på riktigt. Beklagar sorgen - konstaterade att det är nästan tre år sedan jag hade en vecka där jag inte cyklade.... Det är skit faktist om man inte kan/får cykla.
Peth sa:
Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:åberg sa:Arsozath sa:Försökte pinga tråden men fick inget svar, så den är nog raderad redan.
Synd.
Ah!
För övrigt har jag en rikigt SKITVECKA och allt är sommartidens fel. Så tyck synd om mig.
Jag är ledig hela veckan så har gott om tid att känna medlidande! Hur vet man btw redan på Onsdagen att det är en skitvecka? Hinner ju vända till det bättre tänker jag?
Ryggskott. Kan inte cykla, bara gå :( Det räcker. Och då har jag ändå inte nämnt det andra +ANNAT.
Aj tusan. Inte kunna cykla är missär på riktigt. Beklagar sorgen - konstaterade att det är nästan tre år sedan jag hade en vecka där jag inte cyklade.... Det är skit faktist om man inte kan/får cykla.
Jag hade rätt, det blev en riktig jävla skitvecka. Avslutade fredagen med halsont och nu är jag hemma med hosta och SNOR! Imorgon kommer jag inte heller ut och cyklar, och det betyder ingen cykling på en HEEEL vecka. Ryggen är bättre nu iaf. Gör ont varje gång jag hostar.
GoranS sa:Peth sa:
Hello?
Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:åberg sa:Arsozath sa:Försökte pinga tråden men fick inget svar, så den är nog raderad redan.
Synd.
Ah!
Jag hade rätt, det blev en riktig jävla skitvecka. Avslutade fredagen med halsont och nu är jag hemma med hosta och SNOR! Imorgon kommer jag inte heller ut och cyklar, och det betyder ingen cykling på en HEEEL vecka. Ryggen är bättre nu iaf. Gör ont varje gång jag hostar.
Det var verkligen skit. Enda trösten är att karma ibland kompenserar en. Så nästa vecka blir det kanske sol, fågelsång, propsgandacykling och en lottovinst?! Säg bara inte att nu kan det inte bli sämre - för värre kan det tyvärr alltid bli....
Peth sa:GoranS sa:Peth sa:
Hello?
Hola?
En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Om du kapar en tråd får du ju två trådar. Kapar du två trådar får du fyra trådar. Om du fortsätter kapa trådar så kommer vi ju få ett OÄNDLIGT antal radera tråd-trådar.
Det är OK. Alla har någon gång otur när dom tänker...
PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Om du kapar en tråd får du ju två trådar. Kapar du två trådar får du fyra trådar. Om du fortsätter kapa trådar så kommer vi ju få ett OÄNDLIGT antal radera tråd-trådar.
Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Vad tros om att byta ramen också?
Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Vad var det som var glatt i vevlagret?
Tror nya hjul också :) Det är du värd!
PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Glatt? Fan jag har visst otur när jag skriver också. Jag menar ju glapp. Och mina tankar gick till en viss hjälte vid namn petri, därav dom skenande tankarna. För självklart borde en ny grupp och ett nytt styre bota glappet i vevlagret?
GoranS sa:PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Glatt? Fan jag har visst otur när jag skriver också. Jag menar ju glapp. Och mina tankar gick till en viss hjälte vid namn petri, därav dom skenande tankarna. För självklart borde en ny grupp och ett nytt styre bota glappet i vevlagret?
Glapp i vevlager? Tycker ni inte att detta är lite väl mycket OnT för att passa i en Radera tråd-tråd?
GoranS sa:PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Glapp i vevlager? Tycker ni inte att detta är lite väl mycket OnT för att passa i en Radera tråd-tråd?
Attans, då får jag ju byta ram oxå. Jag var ju så dum att jag köpte cykeln i butik och fick hjälp att prova ut storleken. Klantigt, javisst men till mitt försvar så kände jag inte till "petri-metoden" då. 2002 hade jag ingen föraning om någon petri.Arsozath sa:GoranS sa:PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Han vill ju faktiskt radera glattet. Om det ska vara sann Petri-anda så ska cykeln vara för stor också. Jätte-stor.
Jeppe_E sa:1054! YES! Vad vann jag?
PKJoacim sa:GoranS sa:PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Nej, glappet är ju bara en ingång. Det är ju det huvudlösa prylbytandet för att fixa glappet som är essensen i inlägget. Men om jag säger att jag har slut på kaffet och vill lösa det med en ny grupp, ny sadel och nytt styre, blir det mindre OnT då? Och petri kan väl aldrig bli OnT?
ratatosk sa:PKJoacim sa:GoranS sa:PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Nej, glappet är ju bara en ingång. Det är ju det huvudlösa prylbytandet för att fixa glappet som är essensen i inlägget. Men om jag säger att jag har slut på kaffet och vill lösa det med en ny grupp, ny sadel och nytt styre, blir det mindre OnT då? Och petri kan väl aldrig bli OnT?
Såja. Byt vevlager. Sen köper du den dyraste kaffemaskin du kan hitta, och en ny servis. Sen kan du cykla till 7eleven o köpa kaffe allteftersom du blir sugen.
Jeppe_E sa:Nu då kanske?
Sjukt bra reklambild!
PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
Bengt-re sa:PKJoacim sa:Arsozath sa:Pfaff sa:PKJoacim sa:En del av oss har det lite oftare än andra. Just nu tänker jag på att jag hittade glatt i vevlagret på min gamla Nishiki hybrid i helgen, och funderar på om inte den bästa lösningen är ny kassett, klingor, kedja, bak och framväxel samt ny sadel är rätt lösning på problemet. Givetvis byte från väl fungerande 3x8 till 2x10 och bockstyre med nya sti-reglage. Vad tror ni?Arsozath sa:PKJoacim sa:Aj fan, det har du ju rätt i. Tänkte inte på det.Arsozath sa:PKJoacim sa:Vi kanske kan jobba med lite trådkapning. Om vi turas om med att kapa tråden så kanske vi kapa ner den till så små bitar att den inte syns. Då behöver den inte raderas. Syns inte, finns inte.
På tal om dårar. Hur gick det stollen som tyckte att hans biltema cykel var superbäst och att alla som inte körde biltema var helt dumma i huvudet och som skulle cykla om oss alla?
Japp, av hennes min att dömma har hon det inte allt för glatt. Förmodligen på grund av det fula styret. På cykeln. Så jag behöver alltså ett nytt, fult styre för att råda bot på mitt glatta vevlager ? Eller ska jag köpa proteinpulver och konserverad gröt?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu då kanske?
Sjukt bra reklambild!
Hjälper det mot glatta vevlager?
PKJoacim sa:Japp, av hennes min att dömma har hon det inte allt för glatt. Förmodligen på grund av det fula styret. På cykeln. Så jag behöver alltså ett nytt, fult styre för att råda bot på mitt glatta vevlager ? Eller ska jag köpa proteinpulver och konserverad gröt?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu då kanske?
Sjukt bra reklambild!
zyklom sa:Ok, dags att mata min tamagotchi. Jättekul:)
Ge den kruskakligröt, stekt. Ska vara bra mot oglatt.zyklom sa:Ok, dags att mata min tamagotchi. Jättekul:)
Bengt-re sa:PKJoacim sa:Japp, av hennes min att dömma har hon det inte allt för glatt. Förmodligen på grund av det fula styret. På cykeln. Så jag behöver alltså ett nytt, fult styre för att råda bot på mitt glatta vevlager ? Eller ska jag köpa proteinpulver och konserverad gröt?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu då kanske?
Sjukt bra reklambild!
Stekt kruskakligröt med hampaprotein som topping - och lite osötad kvarg till med ingefära och gurkmeja nerödrört i. Äckligare än så blir det inte - och jag vet en som körde det dagligen något år. Urk...
Det kommer att lösa styret iaf. Om tjejen blir glad är dock mer tveksamt - för hon har det ju inte glattare bara för att du äter äcklig mat och köper ett nytt smutt styre.
Arsozath sa:zyklom sa:Ok, dags att mata min tamagotchi. Jättekul:)
Vad matar du den med?
zyklom sa:Arsozath sa:zyklom sa:Ok, dags att mata min tamagotchi. Jättekul:)
Vad matar du den med?
Löffel. Du rå?
PKJoacim sa:Bengt-re sa:PKJoacim sa:Japp, av hennes min att dömma har hon det inte allt för glatt. Förmodligen på grund av det fula styret. På cykeln. Så jag behöver alltså ett nytt, fult styre för att råda bot på mitt glatta vevlager ? Eller ska jag köpa proteinpulver och konserverad gröt?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu då kanske?
Sjukt bra reklambild!
Stekt kruskakligröt med hampaprotein som topping - och lite osötad kvarg till med ingefära och gurkmeja nerödrört i. Äckligare än så blir det inte - och jag vet en som körde det dagligen något år. Urk...
Det kommer att lösa styret iaf. Om tjejen blir glad är dock mer tveksamt - för hon har det ju inte glattare bara för att du äter äcklig mat och köper ett nytt smutt styre.
Det är ju som bekant bättre att gå på is och ha det glatt än att gå i lera och sörja. Gäller det även vevlager?
trailbiker sa:Den här tråden kommer aldrig raderas va?
/förvirrad
trailbiker sa:Den här tråden kommer aldrig raderas va?
/förvirrad
Hur många vevar är lagom att ha i lager? Ekonomer brukar förorda små lager. Är det just in time som gäller? Och är det inte kullager som ska ha det glatt?Bengt-re sa:PKJoacim sa:Bengt-re sa:PKJoacim sa:Japp, av hennes min att dömma har hon det inte allt för glatt. Förmodligen på grund av det fula styret. På cykeln. Så jag behöver alltså ett nytt, fult styre för att råda bot på mitt glatta vevlager ? Eller ska jag köpa proteinpulver och konserverad gröt?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu då kanske?
Sjukt bra reklambild!
Det är ju som bekant bättre att gå på is och ha det glatt än att gå i lera och sörja. Gäller det även vevlager?
Troligen?!
Vevlager måste omfattas av detta.