BJS
Aktiv medlem
Radera tråd
Johan Falk sa:Kanske blir uppgraderad snart..?
(buuhu, så rolig man kan vara :-p
Vi kan bara hoppas....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Johan Falk sa:Kanske blir uppgraderad snart..?
(buuhu, så rolig man kan vara :-p
Crossmax sa:Efter hur många dagars inaktivitet kan man anse tråden vara raderad?
Där n är dagen för det senaste inlägget?fhloston sa:Crossmax sa:Efter hur många dagars inaktivitet kan man anse tråden vara raderad?
n+1
Crossmax sa:Efter hur många dagars inaktivitet kan man anse tråden vara raderad?
Crossmax sa:Där n är dagen för det senaste inlägget?fhloston sa:Crossmax sa:Efter hur många dagars inaktivitet kan man anse tråden vara raderad?
n+1
GoranS sa:Vad händer om du råkar radera din kalender då?
Du är bakfull tio på kvällen?Konkret sa:Kan någon radera samtliga bakfyllor?
åberg sa:Vad händer om man raderar en minneslucka?
Pfaff sa:åberg sa:Vad händer om man raderar en minneslucka?
Då återstår bara minnet...
Henrik_E sa:Du är bakfull tio på kvällen?Konkret sa:Kan någon radera samtliga bakfyllor?
h.g.j sa:Pfaff sa:åberg sa:Vad händer om man raderar en minneslucka?
Då återstår bara minnet...
Beror inte det på om man raderar hela minnesluckan eller bara själva luckan in till minnet?
Stumpen sa:Den här tråden behöver också raderas
https://happyride.se/forum/read.php/1/647430/647430#msg-647430
Stumpen sa:Den här tråden behöver också raderas
https://happyride.se/forum/read.php/1/647430/647430#msg-647430
Bengt-re sa:Läge att radera julmaten nu. Blir klassisk annandagspytt. Julmaten raderas, men tusan inte denna tråden!
Peth sa:Bengt-re sa:Läge att radera julmaten nu. Blir klassisk annandagspytt. Julmaten raderas, men tusan inte denna tråden!
Annandag-spytt – lite ofräscht sätt att radera julmat på kan man tycka.
Jeppe_E sa:Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.
Kan ju lägga mig på vänster sida.. Den är ju fortfarande hel?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.
Det vore trist. Och om det händer - klättra inte upp och fixa själv på en risig stege....
Jeppe_E sa:Kan ju lägga mig på vänster sida.. Den är ju fortfarande hel?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.
Det vore trist. Och om det händer - klättra inte upp och fixa själv på en risig stege....
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Kan ju lägga mig på vänster sida.. Den är ju fortfarande hel?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.
Hmmm.... iofs en tanke, men vänta till höger är hel först så har du iaf en bra sida i taget? Eller varför inte skippa stegar - de är farliga...
daikai1 sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Kan ju lägga mig på vänster sida.. Den är ju fortfarande hel?Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.
Hmmm.... iofs en tanke, men vänta till höger är hel först så har du iaf en bra sida i taget? Eller varför inte skippa stegar - de är farliga...
Mycket bättre att hyra en skylift i stormen? ;)
GoranS sa:Och så var 2016 raderat ...
GoranS sa:Och så var 2016 raderat ...
GoranS sa:Jag sa bara att året var raderat, inte cyklingen (be mig bara inte redogöra för skillnaden ... ;-) ).