Radera tråd

Radera tråd
DSC_1474.jpg

Radera tråd
Crossmax sa:
Efter hur många dagars inaktivitet kan man anse tråden vara raderad?

A l d r i g !

Vi ser ju dagligen bevis på avancerad trådarkeologi här på Happy. Så någon gång 2020 kommer denna tråden att dyka upp igen, om inte tidigare. Alla nytillkommna e-cyklister kommer att häpna av diskussionen i denna tråd och inte fatta någonting.

Radera tråd
Jag känner mig lite bakfull. Och då har jag ändå inte druckit något starkare än julmust. 12h arbetsdag och sedan julfest är nog problemet. Ska sova nu.... Radera lite trötthet

Radera tråd
Ska på julbordskryssning med jobbet på Silja Galaxy i kväll. Kanske kan försöka radera tråden från båten.

En rolig sak med den här kryssningen är att min fru ska med som är vegetarian, hehe! Och vi ska äta typ skinka, köttbullar, revbensspjäll, korv, mm. Och dessutom uppträder Måns Helmerlöv=Lamkött. Sen spelar Farbror Fläsk=griskött.
Så den här resan kommer verkligen gå i Vegetarianskt stuk, hehe! Not!!! :-)

Radera tråd
Hehe, trodde nästan tråden raderats. Bra att du hittade den :-)

Ja, nu får det räcka med julskinka och sylta ett tag. Tror jag ska göra en pasta carbonara ikväll. Med lite tabasco på toppen så smaklökarna vaknar till liv och det fullkomligt kn*llar i munnen...

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.

Det vore trist. Och om det händer - klättra inte upp och fixa själv på en risig stege....
Kan ju lägga mig på vänster sida.. Den är ju fortfarande hel?

Hmmm.... iofs en tanke, men vänta till höger är hel först så har du iaf en bra sida i taget? Eller varför inte skippa stegar - de är farliga...

Radera tråd
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Nu hoppas jag att Urd inte raderar takpannorna. Just nu: 16 m/s upp till 26 m/s i byarna.

Det vore trist. Och om det händer - klättra inte upp och fixa själv på en risig stege....

Hmmm.... iofs en tanke, men vänta till höger är hel först så har du iaf en bra sida i taget? Eller varför inte skippa stegar - de är farliga...

Mycket bättre att hyra en skylift i stormen? ;)

Radera tråd
daikai1 sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:

Mycket bättre att hyra en skylift i stormen? ;)

Hyra går ju bra.... dock vette f-n om jag vill hissa den i oväder....

Tillbaka
Topp