Radera tråd

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pugilism sa:
Bengt-re sa:
Pugilism sa:
Grattis.

Har precis bestämt mig för att radera mig på jobbet.

Sånt brukar lätt radera bankonton...
I varje fall innehållet. Men det finns andra fördelar.

Nytt jobb på g?

Ja, kommer ta steget och testa entreprenören inom mig. Räknar med två hårda år innan det blir bättre. Nu handlar det om att avsluta det jag gör på ett korrekt sätt innan jag raderar mig.

Stavade som en kratta.

Senast ändrad:
Radera tråd
Pugilism sa:
Bengt-re sa:
Pugilism sa:
Bengt-re sa:
Pugilism sa:
Grattis.

Har precis bestämt mig för att radera mig på jobbet.

Sånt brukar lätt radera bankonton...
I varje fall innehållet. Men det finns andra fördelar.

Nytt jobb på g?

Ja, kommer ta steget och testa entreprenören inom mig. Räknar med två hårda år innan det blir bättre. Nu handlar det om att avsluta det jag gör på ett korrekt sätt innan jag raderar mig.

Stavade som en kratta.

Får önska lycka till! ?

Radera tråd
Några timmar raderade ur mitt liv av "Man of steel", timmar jag aldrig får tillbaka. Sicken kalkonfilm, som ett långt, utdraget, plågsamt avsnitt av Stargate SG-1 (ni vet den där MacGyver rest tillbaka till framtiden och hoppar mellan stjärnportar). Fast skådespelarna i den serien framstår som högkvalitativa karaktärsskådespelare i jämförelse.

Får man släppa en så dålig film? Några inskränkningar i yttrandefriheten kanske hade varit bra ändå.

Radera tråd
Nu blir jag rejält nyfiken på vad som stod i tråden som Dom onda moderatorbotarna raderade.

Kan vi inte göra så att när en tråd skall raderas så görs en exakt kopia som får blir kvar och som är öppen att skriva i, alltså en tråd visar hur den raderade tråden skulle varit om den hade varit kvar. Vad säger ni?

Radera tråd
me.I.am sa:
Nu blir jag rejält nyfiken på vad som stod i tråden som Dom onda moderatorbotarna raderade.

Kan vi inte göra så att när en tråd skall raderas så görs en exakt kopia som får blir kvar och som är öppen att skriva i, alltså en tråd visar hur den raderade tråden skulle varit om den hade varit kvar. Vad säger ni?

edit: -

Senast ändrad:
Radera tråd
Radera tråd
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Henrik_E sa:
En tråd har råkat raderats.
Ett tecken på att undergången nalkas?

Edit pga för tidig utsändning: Eller är det, helt sonika, ett bevis på utveckling?

Avveckling är väl radering?

Denna tråd utvecklas istället.

Jag ber att få uttrycka en avvikande åsikt; denna tråd bör invecklas istället!

Kan du utveckla hur du tänker?

Radera tråd
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Henrik_E sa:

Edit pga för tidig utsändning: Eller är det, helt sonika, ett bevis på utveckling?

Låter som en bra ide!

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Henrik_E sa:

Låter som en bra ide!

Källa på det?

Radera tråd
Mini_me sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Henrik_E sa:

Låter som en bra ide!

Källa på det?

Bara en åsikt. Åsikters källa är sällan enkel att finna.

Radera tråd
me.I.am sa:

Men så är det ju redan.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Peth sa:
Bengt-re sa:
Radera snön och kylan - nuuuuuu!!

Ég vil hjóla!

Har inte du fått meddelandet? Våren och sommaren har blivit inställda – nåt om att det inte varit tillräckligt med intresse.

Nedrans... Jag hade från början tänkt cykla 20milaren i Uppsala i morgon, men tvåsiffrigt minus.... Nä.... *suck*

Jo, den låg på min agenda också, men vädret har effektivt raderat min vilja att cykla långt.

Radera tråd
Är den här tråden inte raderad än? Det raderades nyss en annan tråd, så det kanske går att göra lika med den här? Om ni sätter in pengarna till Johndykeoffice så fixar han det.

Radera tråd
UrTomas sa:
Är den här tråden inte raderad än? Det raderades nyss en annan tråd, så det kanske går att göra lika med den här? Om ni sätter in pengarna till Johndykeoffice så fixar han det.

Om en tråd har raderats, hur kan de som inte såg den vara säkra på att den har raderats? Den kanske aldrig fanns?

Radera tråd
fhloston sa:
UrTomas sa:

Om en tråd har raderats, hur kan de som inte såg den vara säkra på att den har raderats? Den kanske aldrig fanns?

Hur som helst så är mina pengar raderade, och det är väl det viktigaste, eller hur?

Radera tråd
Happy funkar som en filial för KB, allt sparas.

https://www.kb.se/hitta-och-bestall/hitta-i-samlingarna/kulturarw3.html

Screenshot_20180424-053612.png

Radera tråd
Örjan Lax sa:
En dagsfärsk fredagstråd om cykelpolitik m.m. raderades nyss! :)

Politik är nog nyckeln till att förpassas till blek digital smog i eterns ytterkant.

Testa här också?

Göran Persson cykla(de) utan hjälm!

Bilagor

• göran persson.jpg
    göran persson.jpg
    137.2 KB · Besök: 80
Tillbaka
Topp