Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hasse#7 sa:Ett nytt svenskt cykelmärke är fött. Gratulerar!
jfall649 sa:Snyggt, vart ligger den där kullen? Ser ju spännande ut :)
Tack nja det har jag inga grejer till...men om man hittar nåt bra projekt så kan man ju bygga nån mera front kanske?Wilkas sa:Fränt!! när blir det en egen baktriangel då? :O
Paco sa:Gissa om jag ska lägga ut en köpes-annons på en sving så Dan kan få slänga ihop en Frankenbike till mig med!
Vi är lika stora/korta så dina mått borde passa mig och jag behöver inte snyggare svetsar??
EST sa:Tack igen? å ska jag vara ärlig så är den väldigt styv å fin känns det som jävligt bra helt enkelt allt kändes helt rätt bara stabil i dropp å hopp.
Sen måste jag erkänna att jag gillar mera singel pivot cyklar då fru är mera pop i dem än dw link som mera planar ut underlaget blir inte lika kul. Så om nån har en trasig singel pivot så??????????
Men utför i halkan ger jag den nästan lika bra som min spec fr med Öhlins i hantering för visst är den lite bättre med sina 180 mm å Öhlinare?
Men den låg inte lång efter skulle vara kul att testa i Järvsö tex!
Hasse#7 sa:Paco sa:Gissa om jag ska lägga ut en köpes-annons på en sving så Dan kan få slänga ihop en Frankenbike till mig med!
Vi är lika stora/korta så dina mått borde passa mig och jag behöver inte snyggare svetsar??
Vad skulle en passande kolfibersving från Bovall kosta?
emc sa:Snyggt (och snabbt!) bygge! Var fick du tag 31.6(5)mm sadelstolpsrör? Jag har för mig att ME racing inte hade det sist jag beställde därifrån...
Makten sa:En single pivot borde väl vara görbart med dina kunskaper? Tänker alu-profiler som man sågar upp i tillräckligt många bitar för att kunna "forma" efter bakhjulet, längst fram. Eller kanske stål om det inte blir alldeles för tungt.
Härmar man nån annan hoj rakt av så får man förhoppningsvis inga kufiska effekter heller, vad gäller fjäderlinjäritet och sånt.
UrTomas sa:Makten sa:En single pivot borde väl vara görbart med dina kunskaper? Tänker alu-profiler som man sågar upp i tillräckligt många bitar för att kunna "forma" efter bakhjulet, längst fram. Eller kanske stål om det inte blir alldeles för tungt.
Härmar man nån annan hoj rakt av så får man förhoppningsvis inga kufiska effekter heller, vad gäller fjäderlinjäritet och sånt.
+1
Ingen kommer ihåg en fegis...
För övrigt sjukt bra gjort! Klart bästa tråden just nu ;)
EST sa:Jaha värsta misärcyklingen nånsin smält snö å vatten vatten vatten överallt å lera då så Rock razor slirade endel å eftersom jag inte äger några vanliga bussningar utan har i 3mm offset så är den som i lågt läge lå lite låg att köra skog men den är ju som orginal i lågt läge så ska byta den till högt så blir den som normal :) Annars inga problem alls verkar få plats en 185 dropper på den jag har nu 155 Yep.
Hur som aldrig varit så jävla kall när jag kommit hem efter 3 mil.....
Men allting verkat funka fint till att köra stig om än svårt att säga nåt vettigt i dessa förhållanden....