Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tmalm sa:Maffigt!
Börjar bli provkörardags, blir den klar till helgen?
/T
happymtb.fr sa:Blir det plats för en sänkstolpe?
EST sa:Nu med bromsfäste!
tmalm sa:Har du hittat på nå namn än?
SickEST bikes kanske? :-)
/T
Så jävla coolt.EST sa:Alu är för ölburkar!
SKÅL????
tmalm sa:Varför välja en när du kan ta alla?
/T
EST sa:Lungt redan lackad?
DarthVidar sa:Cykeln ser ju helt galen ut, på ett bra sätt! Vad är filosofin bakom, vad är det för hål i "sadelröret" (för mig som inte fattar ser det ju både mystiskt och farligt ut) och framför allt vad heter den ("Al/Alien J/NWO")?
UrTomas sa:DarthVidar sa:Cykeln ser ju helt galen ut, på ett bra sätt! Vad är filosofin bakom, vad är det för hål i "sadelröret" (för mig som inte fattar ser det ju både mystiskt och farligt ut) och framför allt vad heter den ("Al/Alien J/NWO")?
Hålet i "sadelröret" verkar vara där för att svingen ska gå fritt, men rätta mig om jag har fel EST :)
DarthVidar sa:UrTomas sa:DarthVidar sa:Cykeln ser ju helt galen ut, på ett bra sätt! Vad är filosofin bakom, vad är det för hål i "sadelröret" (för mig som inte fattar ser det ju både mystiskt och farligt ut) och framför allt vad heter den ("Al/Alien J/NWO")?
Hålet i "sadelröret" verkar vara där för att svingen ska gå fritt, men rätta mig om jag har fel EST :)
Jo, men det tror jag att jag förstår egentligen, men hade sadelröret haft en annan lutning skulle det ju inte behövas, tänker jag mig. Men jag är ju ingen rambyggare eller geometri-mystiker så jag vet inte bättre...