Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Hehe bra plan fan va jag vill på Ministry sista helgen på min semester så jag hoppas kunna få till det!
Men som alla klagar på lite sneda peruanska ramar är det nog bäst att hålla sig till " riktiga " ramar?
Ska festa med polaren imorgon som redan har biljett å hotell...kan bli lite bra musik då..
Manurhin2 sa:EST sa:Hehe bra plan fan va jag vill på Ministry sista helgen på min semester så jag hoppas kunna få till det!
Men som alla klagar på lite sneda peruanska ramar är det nog bäst att hålla sig till " riktiga " ramar?
Ska festa med polaren imorgon som redan har biljett å hotell...kan bli lite bra musik då..
Jag har iaf inte klagat på sneda Peruanska ramar , däremot svetsningen .??
Intressant att du som inte är svetsare skulle platsa lätt hos pårökta Peruanen . ?
Sneda stålramar går normalt att klämma rätt även om jag skulle vara försiktig med just Peruanska .
Jobbigare att köpa en cykel som man tror är färdig och sen få sätta sig och rätta till alla svetsar så att dom fyller någon funktion .
Jag köper hellre en cykel från Örebro ( fastän den säkert är gnällig ) än från Peru ?
M
EST sa:Manurhin2 sa:EST sa:Hehe bra plan fan va jag vill på Ministry sista helgen på min semester så jag hoppas kunna få till det!
Jag har iaf inte klagat på sneda Peruanska ramar , däremot svetsningen .??
Intressant att du som inte är svetsare skulle platsa lätt hos pårökta Peruanen . ?
Sneda stålramar går normalt att klämma rätt även om jag skulle vara försiktig med just Peruanska .
Jobbigare att köpa en cykel som man tror är färdig och sen få sätta sig och rätta till alla svetsar så att dom fyller någon funktion .
Jag köper hellre en cykel från Örebro ( fastän den säkert är gnällig ) än från Peru ?
M
Hehe grymt?
Kan ju tillägga att jag faktiskt är inflyttad örebroare så den kanske inte gnäller så mycket.
EST sa:Svetsat några stag till svingen...
Paco sa:Har säkert sagt det förr men jag är så sjukt impad över det du gör??????
EST sa:Håller tummarna nu...
frankfurt sa:Snyggt!
Frihandade du bromsfästet? Ser stabilt ut!
Kul, det uppskattas! ??EST sa:Fixa grejer år franska ingenjörer måste man med göra?
EST sa:Fixa grejer år franska ingenjörer måste man med göra?
Annars har det varit vespa service å häck klippning idag så inget rambygge???
happymtb.fr sa:Kul, det uppskattas! ??EST sa:Fixa grejer år franska ingenjörer måste man med göra?
Hasse#7 sa:happymtb.fr sa:Kul, det uppskattas! ??EST sa:Fixa grejer år franska ingenjörer måste man med göra?
Är det en panflöjt för stenhårda?
EST sa:Sätta fast grejer grej klar
DarthVidar sa:EST sa:Sätta fast grejer grej klar
Visst är den mer raffinerad än din förra med slangfästen och allt? Ser ju fint ut iaf! Betyder detta att ramen är klar nu (bortsett ifrån lack då)?
EST sa:DarthVidar sa:EST sa:Sätta fast grejer grej klar
Visst är den mer raffinerad än din förra med slangfästen och allt? Ser ju fint ut iaf! Betyder detta att ramen är klar nu (bortsett ifrån lack då)?
Hehe...Mmmm den kanske är det....å lite tyngre med....
EST sa:Kul att det uppskattas?
Så en mockup då???