Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
One down, three to go!Är i mål både jag och Grimpeuse. Vi gick imål på 9,5 h och gick imål nån minut innan han som missade starten gick imål. Jag är rätt utvilad. Grimpeuse fick köra rätt hårt i backarna då mitt pulsbälte gav upp i samband med starten och istället för att reglera på puls reglera jag på när Grimpeuse släppte. Hon ser dock rätt pigg ut. Köpt nytt batteri till pulsklockan. Hoppade över grillning ikväll och kör med hämtemat för att spara på krafterna. Det känns jätteroligt att pröva på en ny typ av randolopp. Jag har aldrig kört någon HW innan så det är jättekul att vara här och få delta. Blir regn från 12 imorgon och maten kommer om 24 minuter får jag mig sufflerat. Mat känns bra, regn känns sådär. Ser framemot morgondagen då äventyret fortsätter.
Menar du Tvetavägen så vet jag att det har arrangerats tempolopp på den.Närmare Södertälje tycker jag det brukar bli bättre rent mentalt även om det kan gå undan när kaffesuget(?) hos vissa börjar sätta in.
Ja, plus Nykvarnsvägen.Menar du Tvetavägen så vet jag att det har arrangerats tempolopp på den.
Tvetavägen borde nog funka idag som tempo, men Nykvarnsvägen är på tok för trafikerad.Ja, plus Nykvarnsvägen.
Det jag menade var inte att det körts tempo på den vägen utan att jag varit med om att tempot på något brevet där trissats upp av gissningsvis kaffesugna och starka cyklister.Tvetavägen borde nog funka idag som tempo, men Nykvarnsvägen är på tok för trafikerad.
Norrköping? Har ni kört vilse?Norrköping nu, äntligen slutat regna.
Staffan har kört singlespeed de senaste 5milen,di2 strular..
Ditt budskap är vackert, men syftningen skev. Jag tror inte att de säljer sina cyklar. Men man förstår absolut vad du menar och jag håller med.Jag äger inte ens en landsvägscykel men blir nästan inspirerad att köpa av er hjältar.
Jag har inte sett något. :DDitt budskap är vackert, men syftningen skev. Jag tror inte att de säljer sina cyklar. Men man förstår absolut vad du menar och jag håller med.
Klart du skall prova åtminstone ett 200km randolopp. Mysiga människor motionerar medelst mångmiliga maffiga miljöer.Jag har inte sett något. :D