[Rando] Stockholm Hell week

Mange.

Aktiv medlem
Har fått lite känning i ett knä, det spökade till och från under gårdagen, vågar inte starta imorgon. Med lite mer träning skulle en HW vara fullt möjlig. lycka till ni som startar imorgon.

Grimpeur

Aktiv medlem
Har fått lite känning i ett knä, det spökade till och från under gårdagen, vågar inte starta imorgon. Med lite mer träning skulle en HW vara fullt möjlig. lycka till ni som startar imorgon.
Tråkigt att du inte kommer imorgon. Men låter som mycket klokt beslut. Stort tack för att du kom och förgyllde hells week med ditt pannben, glädje och sprallighet!

GoranS

Aktiv medlem
Ska man misstänka att kontroll 2 i Eskilstuna är passerad och att Vingåkers randoentusiaster håller på och gör sig redo för att eventuellt kunna få sig en autograf eller en bild när deras idoler gör dagens tredje stämplingsstopp?

Grimpeur

Aktiv medlem
Gruppetton i Borensberg. Rullat på bra. För bra? Gruppetton börjar bli lite sliten. Sist vi såg utbrytarklungan var i Eskilstuna. De rulla ut när vi rulla in. Den innehåller Erik Lönn som om inget oförutsett händer kan rulla in som den förste som klarat av RS Hellsweek. Vem som kniper andra platsen mer osäkert. Båda kandidaterna är i Gruppetton och lurpassat på varandra sedan start. Spänningen om andraplatsen är olidlig när kommer rycket eller blir det spurtstrid.
20200801_175225.jpg

nieves

Aktiv medlem
Gruppetton i Borensberg. Rullat på bra. För bra? Gruppetton börjar bli lite sliten. Sist vi såg utbrytarklungan var i Eskilstuna. De rulla ut när vi rulla in. Den innehåller Erik Lönn som om inget oförutsett händer kan rulla in som den förste som klarat av RS Hellsweek. Vem som kniper andra platsen mer osäkert. Båda kandidaterna är i Gruppetton och lurpassat på varandra sedan start. Spänningen om andraplatsen är olidlig när kommer rycket eller blir det spurtstrid.Visa bilaga 433264
Har dom samma totaltid från serien?

GoranS

Aktiv medlem
Känns som det måste vara ganska bra väder för långcykling, inga våldsamma vindar och till synes ingen större risk för förfrysingsskador ens för nattcyklare.

WSMC

Aktiv medlem
Vem som kniper andra platsen mer osäkert. Båda kandidaterna är i Gruppetton och lurpassat på varandra sedan start. Spänningen om andraplatsen är olidlig när kommer rycket eller blir det spurtstrid.
För husfridens skull föreslår jag att ni gör som bröderna Blomquist 1988.
Fortsatt lycka till alla som är ute på vägarna!

WSMC

Aktiv medlem
Haha, hade jag inte varit i fel landskap i morgon så hade det inte varit omöjligt.
Frivillig och i rätt landskap?:)

GoranS

Aktiv medlem
Haha, hade jag inte varit i fel landskap i morgon så hade det inte varit omöjligt.
Frivillig och i rätt landskap?:)
Rätt landskap men tror inte jag vågar. Inget ont sagt om Grimpeur och Grimpeuse, men att ta sig över mållinjen med mina kilon hissade mellan sig som avslutning på en 60-milare kan nog sluta i katastrof för samtliga inblandade.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer