Tack Åsa och Henrik; alldeles strålande runda.
Själv missade jag och min compañero avgången från Torö med några minuter, men min idé var att jaga ifatt första gruppen, så jag drog och väntade om vartannat upp till Fitunabacken där vi hade möjlighet att ansluta. Tempot kostade dock för mycket för min kompanjon som krampade i backarna, så vi la ner det och körde sedan lite lugnare. Lunch i Eldtomta där Fikasvettot anslöt efter ett tag. Jag fick mig en ordinär tonfisksallad och Anders fick sig en knappt ätbar bit lasagna. Vi körde sedan resten av rundan själva. Rätt stekta när vi kom hem. Nu har vi dock stoppat i oss god mat och bälgat i oss både öl, vin, porter och rom.
@Schture
Tänk dig dina tänder istället för ekrarna. Det kunde ha gått långt värre. Tråkig. Du verkar ha ha riktigt oflyt med pryttlar och mjukdelar. Snacka ihop dig med cerberos, ni verkar ha något gemensamt.
@Fikasvettot
Hade jag vetat att du tänkte dig till Idala, hade jag kunnat upplysa dig om öppettiderna. Det är min lokala handlare på somrarna och jag kan varmt rekommendera ett besök där. Det var ju iofs ingen större omväg :-)
@evo
Vissa saker ändras aldrig: Evo stark i början men kroknar efter en monsterförning och Apan är alltid i sitt livs sämsta form, men lyckas ändå trycka på ordentligt. Min blir nästan lite rädd för den dag han kommer och säger att han är på topp.
Kalasavslutning på randonörsäsongen!
Thomas