Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Man blir ju lite cykelsugen av den här tråden när man sitter på ett kontor och läser. Tänk att istället få njuta av Frankrikes natur under två dagar och att bara få cykla!
Det verkar ju helmulligt.
SuperApe skrev:
-------------------------------------------------------
> Grattiskramar till alla de långsamma också!
Framför allt till de långsamma. Att kliva upp och fortsätta cykla när man är inne på sitt fjärde PBP-dygn och tiden börjar ta slut kräver nog en alldeles särskild sorts pannben.
s-o skrev:
> SuperApe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Grattiskramar till alla de långsamma också!
>
> Framför allt till de långsamma. Att kliva upp
> och fortsätta cykla när man är inne på sitt
> fjärde PBP-dygn och tiden börjar ta slut kräver
> nog en alldeles särskild sorts pannben.
Japp, finns fortfarande en hel del folk kvar därute... sitter och följer Marie, (ordförande i CK Ceres (4706)) som har knappt 20mil kvar, passerade VILLAINES-LA-JUHEL runt 5-tiden ikväll... som sagt, kräver nog nåt helt eget sorts pannben :-)
Gick i mål i dag på eftermiddan. Mycket tankar som snurrar i huvudet under ett sånt här lopp. Lyckades med konsstycket att svimma vid näst sista kontrollen. Satt och sov framåtlutad över ett bord. När jag yrvaken satt mig upp kände jag mig lite yr och hade lite spykänslor. Sen mumlade jag nåt till Tille innan någon släckte lyset och jag gick i backen. Slog i huvudet och troligtvis tog axeln lite av smällen också. När jag vaknade till efter några sekunder var det full kalabalik runtom. Blev för säkerhets skull stödkrage och spineboard. Efter kontroll på sjukan och omplåstring ville läkaren att jag skulle sova nårga timmar efter som jag var "very tired". Fick sen klartecken att köra vidare.
Tille hade stannat kvar vid kontrollen och såg lättad och glad ut när vi jag kom tillbaks. Sen var det bara resten kvar. Tack Tille för att du stannade och drog mig in i mål.
Bra jobbat alla! Är ochså nyfiken på lite RR's. Är det kallt på nätterna, har sett att flera har knä/armvärmare? Vad jag förstod var det ju väldigt varmt vi starten.
jonas-ni skrev:
> Kontrapunkt har passerat DREUX. Det ser ut som att
> han kommer att köra den andra halvan snabbare än
> den första.
Kontrapunkt cyklade väl ner till Paris? Cyklar han hem också?
Mattias... skrev:
> Lyckades med konsstycket att svimma vid näst
> sista kontrollen. Satt och sov framåtlutad över
> ett bord. När jag yrvaken satt mig upp kände jag
> mig lite yr och hade lite spykänslor. Sen mumlade
> jag nåt till Tille innan någon släckte lyset
> och jag gick i backen. Slog i huvudet och
> troligtvis tog axeln lite av smällen också.
Får mig att tänka på mollos inlägg i "lika som bär-tråden" efter LEL.