Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kay sa:Fulkinesen sa:Det beror ju lite på hur lång tid dina 78km tar.
Jo det är ju sant!! På t,ex Lida Loop för några veckor sen körde jag på under 3 timmar, och lyckades dricka upp hela vätskeryggsäcken på 2 liter och 75cl sportdryck. Och det var ju ett relativt snabbt lopp.
Men jag kanske skulle klara mig på enbart en flaska + några muggar vätska i depåerna :-) vet bara inte om jag vågar chansa, hehe!! Inget världsligt iofs, men ändå :-)
Nej, inte vad jag vet. Brukar vara enkelt att göra det :)JockeS sa:Om man ska överlåta sin startplats i TC. Då behöver väl inte den som anmält sig först vara med?
Vernersson sa:Live väderrapport.....
Just nu formligen vräker regnet ner över centrala Eksjö.
Jag förutspår grusinpackade cyklar & cyklister imorron ;)
CJ sa:Vernersson sa:Live väderrapport.....
Just nu formligen vräker regnet ner över centrala Eksjö.
Jag förutspår grusinpackade cyklar & cyklister imorron ;)
Yr.no säger 5mm på lördagen i Eksjö. 11mm i Jönköping. Har det slutat vräka än? Pls confirm.
Bengt Granlund sa:Swish funkar såg jag när jag hämtade ut nummerlappen.
idahspark sa:Ska köra 41 km imorgon, mitt första MTB-motionslopp någonsin. Ska bli spännande!
/Jonas
Jag vinnade inte iallafall. Klotade helt idiotiskt onödigt på första lätta loopen (ledsen för killen som kraschade när han körde in i mig efteråt), och sen vart det galna köer/stillastående ut på första stigarna på loop 2. Trodde man skulle slippa det långt fram i fålla 5, men men. Motionär som jag är får jag väl skylla mig själv, om vi ska vara happykorrekta. Efter MTB-banan blev det mer eller mindre en vägg för mig, och större delen av sista sträckan bjöd på rejäl krampkänning. Men i mål kom jag, ruskigt roligt lopp, med många riktigt fina partier och stigar. Eloge till evenemanget som helhet också - skyltning och allt runtomkring fungerade helt klanderfritt.rularn sa:resultat?
Jag blev faktiskt förvånad över hur många det är som är ruskigt dåliga på att åka i lite stök, räkte med en liten uppförsbacke på andra loopen för att flera framför skulle hoppa av och gå istället för att bara trampa 5-6 tag och ta sig upp..Upplevde verkligen inte samma sak förra året även om folk fick stopp ibland. Körde iofs 30 min långsammare iår och fikade i varenda depå så stoppen i skogen störde inte så mycket men mest en fundering.. Har folk så svårt för att cykla stig ?Loftberg sa:Jag vinnade inte iallafall. Klotade helt idiotiskt onödigt på första lätta loopen (ledsen för killen som kraschade när han körde in i mig efteråt), och sen vart det galna köer/stillastående ut på första stigarna på loop 2. Trodde man skulle slippa det långt fram i fålla 5, men men. Motionär som jag är får jag väl skylla mig själv, om vi ska vara happykorrekta. Efter MTB-banan blev det mer eller mindre en vägg för mig, och större delen av sista sträckan bjöd på rejäl krampkänning. Men i mål kom jag, ruskigt roligt lopp, med många riktigt fina partier och stigar. Eloge till evenemanget som helhet också - skyltning och allt runtomkring fungerade helt klanderfritt.rularn sa:resultat?
PS. Galen tur med vädret. Lätt regnskur när damelit startade. Sen lätt skur efter målgång. Under loppet inte en enda droppe, trots oroväckande moln hela dagen.
Blir gärna repris på detta!
Jupp, känner att jag ska kika över både träningen, licens och klubb till nästa år. Med mina 3.45 hade jag åtminstone inte varit allra sist i t.ex Sport :Pkay sa:Motionärer som gnäller på köer (inklusive jag själv) får väl helt enkelt ta och träna mera, så man blir så bra att man kan köra i tävlingsklassen, och starta i dom första fållorna med mindre risk för kö.
Ja, det var jäkla märkligt, marken var ju helt slät...Konkret sa:helvete va punkor jag åg igår. så fort det var en sten på grusvägen punkade folk.