Ryggsäck för 15" laptop

pb4ugo2bed

Ny medlem
Ryggsäck för 15" laptop
Howdy. Letar efter en bra pendlar rygga som rymmer en laptop och lite kontorsgrejor. Jag har letat och köpt en på Stadium men den är inte så bra som jag önskat. Bekväm med separat ryggstöd men för smal och avlång.
Vad använder ni?
IMG_3217.JPG

IMG_3218.JPG

Ryggsäck för 15" laptop
Jag är nöjd med min Osprey radial 34. Det går att få med allt som behövs för jobbturen. Skön och genomtänkt. Jag har letat rygga i flera år men när jag snubblade över denna blev det köp direkt.
Jag får kolla så en 15" verkligen går plats bara. Får se om jag kan låna en att testa med i morgon.

Bilagor

• IMG_0128.JPG
    IMG_0128.JPG
    197.8 KB · Besök: 91
Senast ändrad:
Ryggsäck för 15" laptop
Jag har också en Osprey Radial 26, bästa ryggsäcken jag haft. Rymmer lätt en 15" MacBook Pro.
Att den sedan kan stå upp av sig själv på ett golv gör det ännu bättre.

Ryggsäck för 15" laptop
Hej!

Jag vet inte om du fortfarande läser här, men jag vill ändå skriva ett litet meddelande. Jag är ledsen att du inte gillade ryggsäcken då – men min man har älskat den och använt den i över tio år. Nu börjar den tyvärr gå sönder, och han är väldigt ledsen eftersom modellen inte verkar säljas längre.

Jag undrar om du möjligtvis vet om det finns någon chans att köpa den någonstans idag? Eller om du själv kanske aldrig använde den och har haft den liggande i alla dessa år?

Tack på förhand och hoppas du ser detta! 🙏🙂

Tillbaka
Topp