Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Jag nominerar alubodys. De kan ju inte hålla utan att bli tuggade. Oväntat dålig konstruktion.
ohellstrom sa:Bengt-re sa:Jag nominerar alubodys. De kan ju inte hålla utan att bli tuggade. Oväntat dålig konstruktion.
Jag har samma erfarenhet. Vi trampar väl för många watt helt enkelt ;)
De är ju inte ens tänkta att fungera så som det ser ut.ohellstrom sa:Jag har samma erfarenhet. Vi trampar väl för många watt helt enkelt ;)Bengt-re sa:Jag nominerar alubodys. De kan ju inte hålla utan att bli tuggade. Oväntat dålig konstruktion.
Luthman Photography sa:Reverb.
mfo sa:Knän är evolutionens verkliga miss.
saik13 sa:Den sämsta delen på mina hojar är utan konkurrens den komponent som sitter ovanför sadeln.
johan44 sa:Avins rollamajig är en bra idé som fungerar förvånansvärt dåligt.
Luthman Photography sa:Bromslangshållaren på Pike.
marr sa:Luthman Photography sa:Bromslangshållaren på Pike.
Haha va? Den gör väl jobbet?
ohellstrom sa:Bengt-re sa:Jag nominerar alubodys. De kan ju inte hålla utan att bli tuggade. Oväntat dålig konstruktion.
dabac sa:ohellstrom sa:Bengt-re sa:Jag nominerar alubodys. De kan ju inte hålla utan att bli tuggade. Oväntat dålig konstruktion.
Nånstans har jag sett tunna stålremsor som skulle läggas på trycksidan mellan kassett och body.
Går ju att fixa med måttlig envishet ifall man verkligen vill använda alubody utan att tugga sönder den.
Novatec säljer bodys med dessa från början.dabac sa:ohellstrom sa:Bengt-re sa:Jag nominerar alubodys. De kan ju inte hålla utan att bli tuggade. Oväntat dålig konstruktion.
Nånstans har jag sett tunna stålremsor som skulle läggas på trycksidan mellan kassett och body.
Går ju att fixa med måttlig envishet ifall man verkligen vill använda alubody utan att tugga sönder den.
Skall funka med en uträtad klammer. Postades senast i februari: https://happyride.se/forum/read.php/1/2175893/3113956#msg-3113956dabac sa:Nånstans har jag sett tunna stålremsor som skulle läggas på trycksidan mellan kassett och body.