Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Läste först ditt namn som Sram. Lite kul ändå :)Sam sa:Framväxlar.
Doominator1 sa:Läste först ditt namn som Sram. Lite kul ändå :)Sam sa:Framväxlar.
Edit: stavning.
janolle sa:GoranS sa:Kontaktytan mellan kloss och pedal på Look. Jag får rätt ofta ett klart irriterande ljud därifrån. Gör att jag alltid har med mig lite olja - på med ett par droppar så lir det tyst. Vet inte om det är jag som ändrats eller materialet i klossarna för när jag började med Look-pedaler hade jag inte det problemet.
Det problemet är F-N så störande. Det låter som man har ett gäng grodor med sig! Ja kör Delta &
har även ett par gamla Shimano 105 som har samma kloss de går ljudfritt. Look pedalerna låter
mer ju varmare det är!
Makten sa:Obekväma sadlar är ett annat jävelskap och omfattar nästan alla sadlar som finns.
Nu får du allt förklara, Tokling!Skogling sa:D-A 7900.
katten sa:rätt löjligt att behöva ha med sig ett verktyg som inte behövs! Nästa gång skall jag försöka hitta slangar så att man slipper sånt..
/A
katten sa:Sådanadär Prestaventiler som är fastskruvade ner i röret i slangen (Conti?). Dvs om man inte skruvar i ventilen med en liten tång så får man en obegriplig och helt onödig pyspunka. Varför inte göra hela ventilen i ett stycke som alla andra kan?
/A
(alltså inte den lilla lettrade delen som man skruvar upp när man skall pumpa).
Konvalj sa:Så är det för att du ska skära loss ventilen och slanglöskonvertera. Då kan du hälla i guckan genom ventilen.
Man kan också byta en läckande ventil, vilket kanske är den huvudsakliga anledningen.
katten sa:Sådanadär Prestaventiler som är fastskruvade ner i röret i slangen (Conti?). Dvs om man inte skruvar i ventilen med en liten tång så får man en obegriplig och helt onödig pyspunka. Varför inte göra hela ventilen i ett stycke som alla andra kan?
/A
/A
Just det, den måttligt roande buggen hade jag glömt. Pumpen är nominerad.fredrik168 sa:katten sa:Sådanadär Prestaventiler som är fastskruvade ner i röret i slangen (Conti?). Dvs om man inte skruvar i ventilen med en liten tång så får man en obegriplig och helt onödig pyspunka. Varför inte göra hela ventilen i ett stycke som alla andra kan?
/A
Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
åberg sa:Just det, den måttligt roande buggen hade jag glömt. Pumpen är nominerad.fredrik168 sa:katten sa:Sådanadär Prestaventiler som är fastskruvade ner i röret i slangen (Conti?). Dvs om man inte skruvar i ventilen med en liten tång så får man en obegriplig och helt onödig pyspunka. Varför inte göra hela ventilen i ett stycke som alla andra kan?
/A
Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
NLC sa:åberg sa:Just det, den måttligt roande buggen hade jag glömt. Pumpen är nominerad.fredrik168 sa:katten sa:Sådanadär Prestaventiler som är fastskruvade ner i röret i slangen (Conti?). Dvs om man inte skruvar i ventilen med en liten tång så får man en obegriplig och helt onödig pyspunka. Varför inte göra hela ventilen i ett stycke som alla andra kan?
/A
Nja, visst händer det men sällan om man först släpper på trycket i slangen med lilla ventilen på sidan. Och än mer sällan om man drar åt ventildelen ett kvarts varv extra med lilla ventilförlängarverktyget. Men visst, hhar man ändå otur en kylig, småblåsig dag i februari med lätt duggregn så kan man lätt hålla sig för skratt.
PEBKAC kallas det där i datorkretsar.fredrik168 sa:Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
mats412 sa:Reverb, även nya 170 mm suger.
Kan man inte göra en produkt som tål att cykeln placeras uppochned eller lyfts i sadeln ska man inte göra någon produkt.
Henrik_E sa:PEBKAC kallas det där i datorkretsar.fredrik168 sa:Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
Hur ska man annars kunna sätta på en vettig ventilförlängare?katten sa:Sådanadär Prestaventiler som är fastskruvade ner i röret i slangen
fredrik168 sa:Henrik_E sa:PEBKAC kallas det där i datorkretsar.fredrik168 sa:Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
vilket betyder?
access sa:fredrik168 sa:Henrik_E sa:PEBKAC kallas det där i datorkretsar.fredrik168 sa:Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
vilket betyder?
Problem Exists Between Keyboard and Chair.
heklamama sa:Nu har jag skaffat ett blått.
Succes!
NLC sa:access sa:fredrik168 sa:Henrik_E sa:PEBKAC kallas det där i datorkretsar.fredrik168 sa:Har man dessutom lezyne pump så följer ventilen med när man skruvar bort pumpen, så står man där utan luft och utan fungerande pump?
vilket betyder?
Problem Exists Between Keyboard and Chair.
SBS på flygspråk.
ohellstrom sa:Om man däremot av någon outgrundlig anledning föredrar ett pumpfabrikat UTAN slang så är man glad för den utbytbara ventilen när man knäckt den i ett desperat försök att få upp hjulet till acceptabelt åktryck.
Hur ofta drar du upp ett däck till 8 bar med en fickpump?Kung Stalle sa:Men sluta knäck den då. Det är ju oändligt mycket klantigare än att ventilen råkar skruva ur sig.ohellstrom sa:Om man däremot av någon outgrundlig anledning föredrar ett pumpfabrikat UTAN slang så är man glad för den utbytbara ventilen när man knäckt den i ett desperat försök att få upp hjulet till acceptabelt åktryck.
Stalle
emmer sa:Hur ofta drar du upp ett däck till 8 bar med en fickpump?Kung Stalle sa:Men sluta knäck den då. Det är ju oändligt mycket klantigare än att ventilen råkar skruva ur sig.ohellstrom sa:Om man däremot av någon outgrundlig anledning föredrar ett pumpfabrikat UTAN slang så är man glad för den utbytbara ventilen när man knäckt den i ett desperat försök att få upp hjulet till acceptabelt åktryck.
Stalle
Det finns så många bra småpumpar med slang så det finns ingen anledning att inte ha det :-)ohellstrom sa:Jag har slutat knäcka ventiler. Man behöver en lezynepump och ett ventilverktyg.
emmer sa:Det finns så många bra småpumpar med slang så det finns ingen anledning att inte ha det :-)ohellstrom sa:Jag har slutat knäcka ventiler. Man behöver en lezynepump och ett ventilverktyg.