Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte testat Nomad men kanske en Propain Tyee är ett alternativ? Billig ram och inte lika flack som Spire.Tjena, tänkte väcka liv i den här tråden :)
Lite sugen på att införskaffa den nya Nomad och undrar om det är en lämplig kandidat. Bor i Åre så åker mycket i parken, mestadels blå & röda. Har idag en Revel rascal med lyrik 150 gaffel, svinrolig på blått och där det är lite tightare typ getrappet. Sen en Transition Spire som är den primära parkcykeln, den plöjer det mesta och grym på öppna stigar i hög fart. Däremot tycker jag de är lite väl flack och trög i tightare partier, har både luft och coil på den och det går ju att vara mycket med aktiv med luft för att pumpa, boosta etc. Skulle i vart fall vilja ha en cykel som plöjer lagom men är lite mer snärtig i tigtare partier så vad tror ni som har erfarenhet?
I en utopi skulle jag kunna sälja båda och ha ett extra hjulpar för stig, vilket för mig är jakt upp och rakt ner :P