Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått dina fälgar än? ??Jag la en beställning igårkväll på ett par Newman SL a30 med nya 350 navet. Får se hur lång tid det tar, inga ändringar eller något så hoppas de går undan ?
Tyvärr inte än! Fick tracking nummer förra måndagen Men DHL verkar inte mottagit paketet än.Har du fått dina fälgar än? ??
Mina hjul kommer med postnord. Testa lägg in det i appen så kanske de redan är framme!Tyvärr inte än! Fick tracking nummer förra måndagen Men DHL verkar inte mottagit paketet än.
Men den som väntar något gott... ?
Har endast dhls spårningsnr än så länge så kan inte lägga till den i postnords app än. Om dina har kommit bör ju inte mina vara långt bort iaf =)Mina hjul kommer med postnord. Testa lägg in det i appen så kanske de redan är framme!
edit. Mina hjul ska komma imorgon.
Jag körde in nr jag fick i mailet från slowbuild. Funkade fint i postnords appen. postnord delar ju ut många dhl paket speciellt från Tyskland.Har endast dhls spårningsnr än så länge så kan inte lägga till den i postnords app än. Om dina har kommit bör ju inte mina vara långt bort iaf =)
För mig verkade de som postnord hämtade de i Tyskland om man ska tro loggen.Ganska ofta så kan man trycka in DHLs nummer i appen trots att PN inte har något paket. Och så dyker det upp när det väl har blivit överlämnat i Hamburg eller var det nu är som skeppningen till Toftanäs sker från.
Fick du DHL-spårnummer eller dpd i mailet från slowbuild?
Vet inte hur jag ser det. Länkade inte till någon dhl spårning iallafall.Fick du DHL-spårnummer eller dpd i mailet från slowbuild?
Nope. Fick en länk till http://www.iloxx.de/ för spårning. Lätt suspekt url........Fick du ingen länk i mailet? Jag fick en spårlänk till DHL.
Väldigt skumt. Fick man kanske välja fraktsätt? Minns inte.Konstigt att dom skickar med olika bolag, kanske skickas från olika ställen..
Jag valde nav efter vad de angivet för leveranstid så blev gamla 350 cl (de angav 1-3 dagar).Jag beställde 2 april och har inte fått mina hjul än. Fick till svar 19e att dom är på G och fick en länk till iloxx.de men dom har inte skickats än. Så i det här fallet så lever dom upp till sitt namn, slowbuild... :)
Jag beställde när gamla sidan fortfarande var uppe och då kunde man inte se skillnader i leveranstider, stod 8-10 dagar som generell info. Jag har cykel utan boost så kunde bara välja på DT350 med 6-bult.Jag valde nav efter vad de angivet för leveranstid så blev gamla 350 cl (de angav 1-3 dagar).
Skulle du kunna ta några bilder på hjulen? Vad är totalvikten?Jag beställde 14 april och hämtade ut idag. Beställde Newmen SL A30 med nya 350-navet, 6-håls och med HG-body.
Skulle du kunna ta några bilder på hjulen? Vad är totalvikten?
1334g för 30 mm id. Det är imponerande. Slowbuild får 4,5 av 5 av mig.
Låter sjukt lätt. Mina med gamla DT350 och tejp vägde 1883 gram. Glädjevåg eller hur kan de vara så lätta? Skiljer väl inte så mycket på naven.
Vad gick kalaset på?Visa bilaga 485444Visa bilaga 485445
1334g för 30 mm id. Det är imponerande. Slowbuild får 4,5 av 5 av mig.
Ser ut som de står 1149 euro iaf ? man blir ju sugen på ett par advance hjul dock är de över tänkt budget... Får nog nöja mig med ett par evolution denna gång...Vad gick kalaset på?
Som den skarpögde ser 1149€. Hjulen blev dyrare med nya sidan, kanske coronaeffekt. Har tejpat och nu sitter slang och däck och gottar sig med tejpen. Blir tubeless och testtur till helgen.Vad gick kalaset på?
Missade att det stod. Skyller på för lite kaffe. Blir bra sugen men som andra noterade blir det bra saftigt. Kanske present till mig själv för cykel året 2022.Som den skarpögde ser 1149€. Hjulen blev dyrare med nya sidan, kanske coronaeffekt. Har tejpat och nu sitter slang och däck och gottar sig med tejpen. Blir tubeless och testtur till helgen.
Har haft xrc 1200 som referens. Men det känns som en bra kompromiss. Hade valt DT 180 om de haft 6 skuvs skivmontering. Dessutom känns DT xrc 1200 lite tunga för sitt pris. Hade tidigare Newmen advanced sl x22 och var supernöjd med dessa. Nu har man i varje fall moderna hjul för den närmaste framtiden.Nu är de inte byggda av Slowbuild men ovan har ju liknande spec, med Newmen karbon id 30mmm och DT240-nav. Är sjukt nöjda med mina, rappa och lätta utan att kännas oförlåtligt styva. Så kan verkligen rekommendera ett dylikt bygge!
Nej, det där är nåt spam.Beställde för en vecka sedan. Fick häromdagen ett mystiskt leverans-SMS, är det från Slowbuild?
Jag har också fått ett liknande, tror inte man ska klicka :)Beställde för en vecka sedan. Fick häromdagen ett mystiskt leverans-SMS, är det från Slowbuild?
Hjälp önskas. La äntligen en beställning på ett par alu newmen. Valde direkt bank överföring är det någon som har valt denna metod? Jag vet ej hur jag skall lägga in detta i min bank.. jag använder Swedbank. /Tobbe
Tack ! ??Utlandsbetalningar – betalningar till utlandet
Vi hjälper dig med dina utlandsbetalningar. Tänk på att lämna rätt uppgifter i betalningen så att pengarna hamnar rätt. Gör betalningarna snabbt och tryggt!www.swedbank.se