pirx
Aktiv medlem
små gropar i nya LVG-däck
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rattnalle sa:Slitagevarnare. När de är borta är de slut
pirx sa:Rattnalle sa:Slitagevarnare. När de är borta är de slut
Du skojar va? De sitter liksom lite random. Skoja inte med en intet ont anande pendlarstackare här! :)
För att förtydliga; det är Continental som har såna där slitagevarnare på sina lvg-däck. Alla fabrikat har det inte.pirx sa:Åfasen, jag måste kollat dåligt på tidigare däck jag haft:)
Tack för svar alla!
Kneecap sa:Tjena!
Det är lättningshål. Såkallade hålogram.
Herregud... ;-)Kneecap sa:Tjena!
Marginal gains på en ny nivå!Kneecap sa:Tjena!
Ted_B sa:Jag tror det är slitagevarnare, är det verkligen INGEN som vet?
?
Hasse#7 sa:Sugkoppar för bra fäste på velodrom. Ej för utomhusbruk. Skicka till Falun.
ceel sa:Hasse#7 sa:Sugkoppar för bra fäste på velodrom. Ej för utomhusbruk. Skicka till Falun.
Små SWAT-fack. Jag fyller mina med pinjenötter, så har jag alltid reserver om energin skulle dippa. :)
Alla däck har det inte,pirx sa:Åfasen, jag måste kollat dåligt på tidigare däck jag haft:)
Tack för svar alla!
Hasse#7 sa:ceel sa:Hasse#7 sa:Sugkoppar för bra fäste på velodrom. Ej för utomhusbruk. Skicka till Falun.
Små SWAT-fack. Jag fyller mina med pinjenötter, så har jag alltid reserver om energin skulle dippa. :)
En konspirationsteori är att det är en hemlig test i liten skala inför golfbollsmönstrade däck. Kommer slå omkull alla nu existerande aerofakta.
Hasse#7 sa:ceel sa:Hasse#7 sa:Sugkoppar för bra fäste på velodrom. Ej för utomhusbruk. Skicka till Falun.
En konspirationsteori är att det är en hemlig test i liten skala inför golfbollsmönstrade däck. Kommer slå omkull alla nu existerande aerofakta.
marr sa:Hamsterbostäder?
bllx sa:Hasse#7 sa:ceel sa:Hasse#7 sa:Sugkoppar för bra fäste på velodrom. Ej för utomhusbruk. Skicka till Falun.
Goldbollsmönster på däck är så 2007
http://www.rouesartisanales.com/article-3978683.html
Bengt-re sa:marr sa:Hamsterbostäder?
Nja... hamstrar har man I aerohjulen. Det är pekannötsdrift.
Ted_B sa:Jag tror det är slitagevarnare, är det verkligen INGEN som vet?
?
marr sa:Bengt-re sa:marr sa:Hamsterbostäder?
Nja... hamstrar har man I aerohjulen. Det är pekannötsdrift.
Men de måste vila nånstans?
Köpa? Det är ju bara att ta fram borrmaskinen!nieves sa:Finns hålen att köpa löst, jag saknar sådana på mina däck?
ooms sa:Köpa? Det är ju bara att ta fram borrmaskinen!nieves sa:Finns hålen att köpa löst, jag saknar sådana på mina däck?
Hasse#7 sa:App app! Man använder en 3D-suddare för kaviteter.
Kneecap sa:Hasse#7 sa:App app! Man använder en 3D-suddare för kaviteter.
Tjena!
Jag provade med överhandsfräsen, nu har jag mer hål än däck. Det måste ju vara skitbra, väger nästan ingenting.
Peth sa:Kneecap sa:Hasse#7 sa:App app! Man använder en 3D-suddare för kaviteter.
Tjena!
Jag provade med överhandsfräsen, nu har jag mer hål än däck. Det måste ju vara skitbra, väger nästan ingenting.
Handöverfräs.
ceel sa:Ted_B sa:Jag tror det är slitagevarnare, är det verkligen INGEN som vet?
?
https://www.conti-tyres.co.uk/tread-wear
bearthefear sa:ceel sa:Ted_B sa:Jag tror det är slitagevarnare, är det verkligen INGEN som vet?
?
Antyder dom i länken att däcken förväntas hålla ungefär 4859 mil?!
Bengt-re sa:bearthefear sa:ceel sa:Ted_B sa:Jag tror det är slitagevarnare, är det verkligen INGEN som vet?
?
Antyder dom i länken att däcken förväntas hålla ungefär 4859 mil?!
Det ser så ut. 485,9 mil kan det väl gå att få ut ur däcken, men näppeligen det 10-dubbla.
Peth sa:Handöverfräs.
Maakus sa:Tog också fram fräsen. Ville ha lite mer mönster i däcket.
Blev rätt bra tycker jag. Bra mycket lättare blev det med.