Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oggler sa:Vad är det för gaffel? Om det är en reba 2012 dual air så borde det bara vara att plocka bort ett par spacers inuti gaffeln.
GlennJohansson sa:
eiskall sa:Byt till Fox nya DPS-dämpare.
Stummaste jag testat.
GlennJohansson sa:Först vet jag hur många mm o-ringen är vid autosag, sedan trampar jag och mäter igen. Då är oringen förflyttat 7mm ytligare. Trots hårdaste inställningen.
smislo sa:Crashade i slutet av föra året och nu såg att spaken till min X7 främre växel är borta. Kan man byta till vilken växel som helst? Kan jag bara köpa spaken...några förslag?
Detta gäller Epic Comp 29", model 2014.
Oggler sa:Flåsar vet jag inte. Men gurglar lite, eller swoshar. Inte en hel cm. Men väl 5mm kanske. Samma sak var det med min förra dämpare. Det är ju bara de försa milen/timmarna som de verkar funka som de ska utan missljud.
Fast nu har jag kört med min gurglande dämpare ett bra tag. Och det verkar faktiskt inte förvärras så mycket.
kakan_polen2 sa:Annika Langvad är ute å testar en "suspekt" gaffel i snön... Öhlins eller en gammal Marzocchi Bomber kanske?!
Oggler sa:Angående det här gurglandet i braindämparna som verkar vara vardagsmat för många. Är det någon som har en teori om vad som låter. Har det kommit luft in i dämparkretsen? Och i så fall, borde det inte ha kommit ut olja? Eller kan det vara så att det läcker olja från dämparkretsen in till luftkammaren? Och att det också är därför som dämparen upplevs som så progressiv(i mitt fall). Att luftkammaren i praktiken är mindre eftersom den har lite olja i sig också?